Photoblog.pl

Załóż konto

.nieważne  

2010/01/14   

 

« następne   poprzednie »


 dzisiaj pobudkee okolo 10 ;xx. zawdzieczam, tym facetom u góryyyxd

zmarznieci, wkurwieni i biedni. przygarnelam i zrobilam cieplej herbaty, a potem przez godzine probowali odpalic gre, ktora brat mi wlacza w minutkee. ; d oczywiscie Ruda jak to Ruda, nie mialam klucza to wchodzili okneem. nie radzili sobie, wiec dalam im krzeslo , ktore jak ju z weszli  zostalo na dole , i wszyscy zonk jak to sie stalo xd oczywiscie po chuj mamy je brac , zostało na jakas godzine jeszcze pod moim oknem , dopoki dziara nie poszedl sie napic. i tylko slyszelismy- moze pani podac to krzesło? - co sie z nim stalo? -aaa wypadlo mi xd nie obeszlo sie bez strasznia mnie ołówkiem przez adisia , i tego jak ucieli przede mna gdy gonilam ich z aparateem , ale potem sami juz sie o zdjecia prosilii xd wyszli pozostawiajac moj dom w stanie jeszcze bardziej tragicznym niz byl. za jakies dwie godziny zjawila sie zanciaa. < , 3333 ogarnelam sie i po bluze do aduu , oczywiscie Oliwia musiala zadzwonic do mnie z pretensjami i musialam wysluchiwaac jej zali xd. wrocilam i zaspaałaam . -.-- zal.  no tak więc. to elo dla zanci , dziary , adisia , adu , oliwii , i patrykaa. ; *

 

2 komentarze
x3niespelnonemarzeniax3  - 15/01/2010 18:22:17
Fajne foto !

a i zaje_bista notka ..;D
Pozdr ;**
xxolenka22xxx  - 14/01/2010 22:06:21
hehe pozdr ;**

Najnowsze wpisy

Wpis razrazoddycha22oddychaj

15/01/2010 19:22:19

Wpis razrazoddycha22oddychaj

14/01/2010 21:58:33

Wpis razrazoddycha22oddychaj

27/11/2009 12:02:07

Wpis razrazoddycha22oddychaj

09/11/2009 21:15:43

włam.

26/10/2009 15:42:15

Wpis razrazoddycha22oddychaj

18/07/2009 1:05:42

Wpis razrazoddycha22oddychaj

03/07/2009 1:13:39

Wpis razrazoddycha22oddychaj

12/06/2009 13:58:01

Wszystkie wpisy