Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/05/13   

ma sa kra

« następne   poprzednie »
ma sa kra

Hej dzieczyny nieee wiem wchodze ćwicze regularnie ale nie lubie dodawac notek wam cos mogę pokomentowac saa z miłą chęcią czytam wasze notki postepy i wgl ale żeby ja się zebrala i napisała tą notke to cud musi nastapic nie wiem dlaczego... + ta szkoła teraz taki zapierdziel poprawiac bo ten przedmiot odchodzi i na swiadectwie końcowym bedzie no jezeli się chce by to jaoś przyzwoicie wygladało no to trzeba sie postarać Noo co tu pisac tyle czasu dalej biegam tak z dwa trzy razy w tygodniu z rana efektu powiem wam są pare kilo zeszło hihi ^^ ii kondycja to na prawde człowiek się  nieźle zapuścił ale teraz tzreba trzymac formę i nie ma że boli hehe :) dziś dzień kolejny bez słodkiego yeaa :D

Aktywność:

Mel B abs,

                                                          20 min cardio.

                                                          +ćwiczenia mojego pomysłu :D

 

 

 

 

Chuuuuudego ;** a teraz idę spać

2 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika porzeczkowarozkosz.
fatalison  - 14/05/2013 16:58:25
jest dobrze :D
dodajemy? :D
porzeczkowarozkosz - 14/05/2013 22:33:00
niop :)

Najnowsze wpisy

ale ciałko

 

ma sa kra

 

piękny dzień

 

długii dzien

 

maxy

 

MASAKRA !

 

Figura Marzenie