Photoblog.pl

Załóż konto

BUTLA DISS

Dodane 6 GRUDNIA 2022
Wyświetleń: 403

JEDEN FAŁSZYWY RUCH I BĘDZIE POZAMIATANE

WSZYSTKIE TWOJE KURWY ZOSTANĄ ROZJEBANE

MASZ TO PEWNE, ŻE MASZ PRZEGRANE

ROZJEBAŁEŚ SIĘ NA PSACH I ZWALIŁEŚ NA SIOSTRĘ

JESTEŚ ZWYKŁYM PIONKIEM, W DODATKU GWAŁCICIELEM

SIEDZIAŁEŚ DWA LATA ZA NAPAŚĆ NA KOBIETE

BO NIE WYTRZYMAŁEŚ, NIGDY NIE RUCHAŁEŚ

REPREZENTUJESZ BIEDĘ I TO SIĘ NIE ZMIENI

BĘDZIESZ LEŻAŁ Z ROBAKAMI SPOD ZIEMI

KAŻDY Z NAS SIĘ CENI, JESTEŚMY WIELCY

TY JAK STUART MALUTKI NOSISZ KURWA SZELKI

JAK WJEDZIEMY NA TĄ WIOCHĘ TO ŁAMANE BĘDĄ SZCZĘKI

KIEDYŚ BYŁEŚ BRATEM, LECZ PAMIĘTAMY ZDRADE

PODSTĘPEM ZACIĄGNĄŁEŚ WEEDA NA SWOJĄ CHATE

NAPIERDALAŁEŚ GO Z CAŁYCH SIŁ

ON CIĘ WYŚMIAŁ I POD DOMEM CIĘ ZBIŁ

NAKURWIAŁ PO PISZCZELACH, WOŁAŁEŚ POLICJA JAK PRZYSTAŁO NA CFELA

JEBAĆ PSEUDOGANGSTERA

 

CO UWAŻA SIĘ ZA TWARDZIELA

A KWICZY JAK DZIWKA, MIĘDZY NOGAMI CIPKA

ZĘBY NA KRAWĘŻNIK I WALĘ Z BUTA, O NIENAWIŚCI DO BUTLI JEST TA NUTA

WIDZĘ GO JAK NA PRZĘŚLE SIĘ HUŚTA, SAMOBÓJSTWO ODCZYTAŁA Z KART WRÓŻKA

TRAFISZ DO PSYCHIATRYKA, PSYCHIKA SIĘ WACHA

CZY MASZ OCHOTĘ NA DZIEWCZYNE, CZY MASZ OCHOTĘ NA CHŁOPAKA

OBYŚ MIAŁ RAKA I SIĘ MĘCZYŁ, DO KOŃCA BĘDZIEMY CIĘ DRĘCZYĆ

NAKURWIAĆ PRZY KAŻDEJ OKAZJI, NIE BĘDZIE KURWA WAKACJI

BIAŁAS Z EKIPĄ W AKCJI, JAK KRAINA CZARÓW ALICJI

ZAŁATWIAMY SPRAWY BEZ POLICJI, SAMI WYMIERZAMY KARY

LECĄ FLARY, BUTLA OD SPOKO ZIOMKA DO CIĄGNIECIA PAŁY

NIE MA NA NAS MOCNYCH PEDAŁY, STRZAŁY BĘDĄ DO WAS PADAŁY

MY ROBIMY HAJS, WY KRĘCICIE WAŁY, BUTLA JESTEŚ NA DWA STRZAŁY

RĘKA ZŁAMANA, RYJ ZDARTY, ODBIERAMY CI FANTY, TY DZWONISZ NA MENDY

POPEŁNIASZ W KÓŁKO TE SAME BŁĘDY

 

SZUKASZ WOJNY? DROGA NIE TĘDY

LEPIEJ DAJ SOBIE SPOKÓJ I SIĘ GDZIEŚ SCHOWAJ, OPUŚĆ TEN OBSZAR, WYGLĄDASZ JAK SZCZUR

MYŚLISZ, ŻE KTOŚ SIĘ CIEBIE BOI? TAKI CHUJ! JEST NAS CAŁY RÓJ, A TY DALEJ POZUJ

NA GANGUSA, A TAK NAPRAWDĘ TO BYŚ CHCIAŁ DOSTAĆ OD KUMPLA CAŁUSA

UKRZYŻUJEMY CIĘ JAK JEZUSA

TO SIĘ SKOŃCZY INWALIDZTWEM, NIE POMOGĄ TELEFONY NA POLICJE

 

CHCESZ BYĆ WARZYWKIEM? ROBIĆ W PAMPERSA? TO DALEJ IGRAJ Z LOSEM JAK SZYDERCA  

CHCESZ GRYŹĆ PIASEK? WIESZ KTO TRZYMA WŁADZE? A KTO JEST PAJACEM? NA SMYCZY Z KAGAŃCEM?