Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/02/25   

 

« następne   poprzednie »

Chejcia. Nie wiem dlaczego ale smieszy mnie to zdjecie............... XD Moze dlatego ze smiesznie na nim wyszedlem? Moze dlatego ze na wszystkich fociszkach smiesznie wygladam? Moze dlatego ze na ogol smiesznie wygladam? Chcialem dac wspolna fociszke z Łucja ale znowu by plakala ze brzydko wyszla a i tak zawsze pieknie wychodiz. Chociaz mam jedno zdjcie na fonie z kfc ale to taka tajemnica,nie wie nawet o tym.

 

 

NIE CZYTAJ TEGO NA GORZE................... (nie chce mi sie usuwac)

CHEJCIA

:*

Wlasnie Martynie padl telefon :(((( I bedize dopiero o 16 w domciu :(((

tututuututatuatuasusrr <3

Martynie poszedl dobrze sprawdzian z fizy.... jak cos.......

Pisze jak gimb.

Moze dlatego ze.... eh...

XD

Martyna bedzie w wakacje w Gorzowie tututuututututut


To ja juz bede predzej w Szczecinie: /

 

Kochana jesteś,wiesz?:(

1 komentarz
gaga - 25/02/2013 17:47:59
ładny *.*

Najnowsze wpisy

Wpis pand4

12/10/2013 8:51:40

Wpis pand4

20/09/2013 22:55:40

Wpis pand4

14/09/2013 9:31:02

Wpis pand4

04/09/2013 19:35:08

Wpis pand4

31/08/2013 12:42:58

Wpis pand4

28/08/2013 3:22:01

Wpis pand4

27/08/2013 0:31:39

Wpis pand4

25/08/2013 14:11:56

Wszystkie wpisy