Photoblog.pl

Załóż konto

Wygrzebane

Dodane 24 PAźDZIERNIKA 2020
Wyświetleń: 1084

Wpis będzie tu za jakiś czas (dzisiaj może jutro).

 

Tymczasem - KRET!

 

Dobra czas się zabrać za napierdalanie literami.

Miałem podjąć się tematu wygórowanych oczekiwań.

 

Z uwagi na to, że jestem ograniczonym umysłowo zwierzakiem (jak to ktoś określił zanim został zgazowany) ograniczę się jedynie do kilku hmmm... zawodów czy ogólnych zachowań.

 

Na trzeźwo będzie ciężko.

No ale chuj.

JEDZIEMY!!!

 

Ochrona, wojsko, policja, ratownictwo czy straż pożarna.

Tutaj jest istny maraton idiotyzmu.

Domorośli prawnicy wiedzą wszystko i sami najlepiej znają procedury.

 

No tak, kiedy gość który przed chwilą popychał funkcjonariusza drze mordę po chwili że to przekroczenie uprawnień.

No jak dla mnie naruszenie nietykalności cielesnej już kwalifikuje do kajdankowania jegomościa.

A wiadomo największe darcie ryja jest już po sprawie.

 

Tak samo jak użycie gazu.

Gaz jest najbezpieczniejszym dla napastnika środkiem "uspokajającym".

Wolał bym dostać gazem niż tonfą nawet tylko w miejsca "umięśnione" gdzie pozwala ustawa.

TAK!

Jest bardzo konkretna lista miejsc gdzie moża uderzyć.

I wszelcy obrońcy astmatyków i inni debiloaktywiści po prostu radzę się zamknąć i nie czytać dalej.

 

Ludzie próbują wyciągać informacje i to jest norma.

Albo chcą wejśc na monitoring albo znać szczegóły w stylu a za co on tak lezy w kajdankach, czemu go szarpiecie (założenie dźwigni transportowej to już "szarpanie"), ale przecież to co on zorbił to nic złego.

Ja pierdolę...

Nie po to sa ustawy, kodeksy i inne prawne wytyczne by jakiś debil z boku mówił co nalezy robić.

 

Służby ratunkowe.

Była dość dziwna sytuacja.

Najpierw ratowanie życia zanim przyjedzie ZRM.

Gość miał padaczkę więc musiałem szybko zareagować.

Ostatecznie nie chciał do karetki więc musiałem mu pomóc z uwagi na przesłanki zagrożenia zdrowia jeszcze po ataku.

I już problem.

-Ale to ratownicy powinni Pana zachęcić do pójścia z nimi do karetki.

-Masz kanapkę? To wpierdalaj i się zamknij.

Po czym kobieta stwierdziła, że lepiej będzie jak skupi uwagę na kanapce tym bardziej że będą na papierosie dłuższą chwilę wcześniej widziała, co potrafi gaśnica pokazana wam kilka wpisów wczesniej.

Tam nie ma pierdolenia.

 

Oczekuje się od służb ratunkowych czy porządkowych bycia miłym, grzecznym itp.

Jednak kiedy jest podbramkowa sytuacja to nie ma pierdolenia.

Zanm wielu ludzi z tych zawodów i nie ma lekko, a niektóre historie nie nadają się do upublicznienia.

Za bardzo ukazują debilizm społeczeństwa.

 

DALEJ!!!

 

Wyjątkowo obronię kobiety.

WYJĄTKOWO!

Jednak nie w świetle ostanich wydarzeń politycznych bo nie o tym dzisiaj.

Materac, zmywarka i żywy odkurzacz.

 

No niektóre swego czasu miału ssanie jak dobry Dyson na turbinie (nie wiem jak teraz mam w dupie ich umiejętności obciągarskie).

Szkoda, że nie wydają takich dźwieków. To by było ciekawe doświadczenie.

Tylko gdzie by był wylot powietrza...

Dobra to pozostawiam wam do przetworzenia w głowach.

ENJOY!

 

Ale też nie o tym, która ma lepszą turbinę w gardle.

 

Oczekuje się od kobiet rodzenia dzieci, sprzątania, zmywania, opieki, siedzenia w domu i dawania dupy na zawołanie.

 

No kurwa nie za bardzo.

Obowiązki można dzielić.

Sprzątanie wspólnie, ale różne pomieszczenia czy jak mam aktualnie.

Jedno zajmuje młodego drugie sprząta.

Chociaż biorąc pod uwagę stosunek syna do jego zjebanego starego to ja się zajmuję opieką.

Stary wraca a młody już w drzwiach tata tata tata tata.

No nie powiem jest to miłe.

 

WRACAJĄC!!!

 

Obowiązki można jak najbardziej podzielić i nie rozumiem w czym problem.

Zapierdalam po 300h minimum w ciężkich warunkach prawnych i nie tylko i jakoś jestem w stanie pomóc.

Nie rozumiem idiotów, którzy po wyrobieniu etatu nie chcą mieć siły na nic.

Są zawody, gdzie regeneracja trochę trwa.

Jednak mówię o tych lżejszych zajęciach.

 

Kobieta ma prawo do podjęcia pracy, nieogarnięcia domu bo dziecko jest wazniejsze niż kilka misek w zlewie i tak dalej.

Kurwa w czym problem?

Wrócić nawet po 24h, poświęcić jakieś 2 godziny na pomoc i po problemie.

Można iść odespać.

 

DALEJ!!!

 

Oczekiwania względem mężczyzn.

Tutaj się wypowiadałem na ten temat.

Nie pamiętam gdzie jednak na "nowym" potworze to gdzieś się wala.

 

Więc kurwa w skrócie.

 

Oczekuje się wszystkiego.

Pomijam walory wizualne, bo nie każdy ma łądny ryj (patrz potwór).

Ale najepiej zawsze młody, ogarnięty, stała praca, wysportowany.

No i wiadomo żeby gentleman ale jak trzeba to i romantyk no i żeby wiedział jak w łóżlu dobrze klapsa zajebać i wiedział jak obronić swoją księżniczkę przed złymi ludźmi.

No to tak kurwa nie działa.

 

Są dosłownie pojedyńcze egzemplarze bliskie tego opisu.

 

Totalny romantyk, artysta, mistrz wyrywania kobiet na gitarę no ale umiejętności walki zerowe.

No i w drugą stronę.

Twardy chuj, potrafiący stawić skuteczny opór, zawsze wie co robić w wielu sytuacjach, jednak uczuciowo jeszcze na etapie płodu.

Okazywanie uczuć na poziomie "my name is potato".

 

Kolejny absurd.

Nie mówiąc już o modzie, która definiuje "męskość".

Chyba jestem ze zbyt starej szkoły z uwagi na przewagę praktyczności nad estetyką.

Jakoś mam w dupie, że "nie pasują" spodnie taktyczne do adidasów.

Bo to nie jest modne, kolor się nie zgadza.

No i?

Ważne, że jest sporo kieszeni, które się przydają.

 

Jest jeszcze wiele innych przykładów, których już mi się po prostu kurwa nie chce opisywać.

wystarczy ogarnąć co się dzieje dookoła i sami znajdziecie dziwne zachowania.

 

Tyle na dzisiaj.

 

Wykurwiam w patrol.

 

Gaga - Asylum

Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika pamietnikpotwora.
annna97 to co się dzieje to jakiś cyrk
02/11/2020 15:07:43
neisti Rysunek kojarzy mi się z ośmiornicą, owija swoimi mackami partnera i wysysa go do cna.
Toksyczny związek, toksyczni ludzie. Niestety tacy są.
01/11/2020 18:02:25
fuckit2296 ciekawy rysunek ;)
24/10/2020 8:16:02
pamietnikpotwora Dzięki. Ma jakieś 10 lat.
24/10/2020 9:20:19
fuckit2296 Moja zasada: jeśli tworzymy partnerstwo, rodzinę, to pomagamy sobie wzajemnie, nie żerujemy jedno na drugim. Najczęściej jest tak, że jedno od drugiego za dużo oczekuje. Z tego co sama przeżyłam i zaobserwowałam, to nikt ale to nikt nie jest idealny. Ważne żeby sobie wzajemnie pomagać i niekiedy dumę chować do kieszeni. A i emocje trzymać na wodzy. A bardzo często dzieje się inaczej. Ale już nie wchodźmy aż tak w temat relacji partnerskiej. Różne przypadki się zdarzaja.
31/10/2020 10:46:30
waferowa Co tu dużo pisać, taka prawda...;-)
31/10/2020 0:07:59
judgaf dobre :)
29/10/2020 20:20:00
Photoblog.PRO barma sam real ! niestety 99,9 % tak wygląda życie !
27/10/2020 8:35:43
Photoblog.PRO liebekakteen Mądry wpis! Na trzeźwo dałeś radę :D
26/10/2020 6:44:15