Photoblog.pl

Załóż konto

ta co ciągle krzyczy... 

2009/11/24   

z andrzejek

« następne   poprzednie »
z andrzejek

a tak się ustroiłam na sobotnie andrzejkowe szaleństwa ;]

dziwnie wyszło to foto, ale mi sie podoba ;>

 

 

a dziś moi kochani: osa/osia/osioł/Fela/ i wiele wiele innych w tym głównie ja xD

kończe hot

15

teraz mam legalnie 15 lat ;D xD

 

thx rodzicom, że tyle ze mną wytrzymali ;]  bo bd jeszcze musieli więcej ;D

imprezki nie bd, bo fundusze marne w tym roku ;]

eh...

urodzinki rozpoczęte salwą łez...

to się chyba będzie ciągnąć całe życie... ;(

ale cóż... pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś to wkońcu to minie... ;)

 

 

cytat dnia:

"silniki audi a4 mają taką cechę, że się rozp***lają"

czyli cechą debili jest to, że są debilami

czyli jak coś sie psuje to już tak ma i to jest normalne dla danej rzeczy oO

czyli to, że jestem przymulona jest moją wadą, a zarazem cechą^^

łał ;D

ci co natychli mojego tate do stworzenia tego cytatu też mają niezłą "ceche"

gzzzzzz dla nich!!!!

 

 

 

100lat 100lat bd jeszcze męczyć was... ;]

7 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika osia13.
kompaktowy  - 24/11/2009 22:21:30
bardzo xDDDD
kiniuch0  - 24/11/2009 19:01:02
ładnie ! ; D ; o
a biwak planujemy na Mikołajki jakoś tak z 4 - 5 grudnia ; ]
dama15  - 24/11/2009 17:25:36
Wow ale laska;]
Wszystkiego Najlepszego:-)
Buziaki:***
xgooskad  - 24/11/2009 16:44:05
no jak ładniee ;))

sto lat! ;d
kompaktowy  - 24/11/2009 15:57:52
o jaaa!
Wszystkiego Najlepszego wieśniaro ! xDDD ;DDDDDD
kompaktowy  - 24/11/2009 15:56:21
o jaaa!
Wszystkiego Najlepszego wieśniaro ! xDDD ;DDDDDD
xeewelinaax  - 24/11/2009 15:49:42
nOo ^^. Jaka wystrOjOna ;]
Ładniee!!

Najj ;*

Najnowsze wpisy

zima... ;/

10/02/2010 21:07:04

latarnia

26/01/2010 19:40:32

ptasia grypa xD

09/01/2010 18:53:06

zima -.-

22/12/2009 22:58:19

z wężem ;D

15/12/2009 20:07:14

moja zardzewiała słodycz

10/12/2009 22:01:39

przeróbka z pająkiem

27/11/2009 23:07:59

z andrzejek

24/11/2009 15:09:51

Wszystkie wpisy