Photoblog.pl

Załóż konto

boze tak :) 

2013/02/17   

klnsdlkasfsa

« następne   poprzednie »
klnsdlkasfsa

nie ma hahahhaha gowno chcielibyscie :)

boze jestem fejmem :/

co ja robie hahahahhahahahah

61 komentarzy
Junior gr05zek  - 31/03/2013 19:25:55
kc michal, to znowu ja piekna i mloda karolina
ojciecmichal - 31/03/2013 19:26:36
nie powiedzialbym, ze taka mloda................

pepeidka  - 20/02/2013 22:06:24
jakiś piękniś, czerowny troche :c
awwpezet  - 18/02/2013 17:08:44
JAKIE OCZY, MMMMM.
ojciecmichal - 18/02/2013 17:18:03
najpiekniejsze co nie?
awwpezet - 18/02/2013 17:38:14
TAK, ZAKOCHAŁAM SIĘ.
ojciecmichal - 18/02/2013 18:00:40
nie tylko Ty :)
awwpezet - 18/02/2013 18:03:21
WIEM :C
ojciecmichal - 18/02/2013 18:04:29
:))))

rooulette  - 18/02/2013 0:30:54
ładne kosze na ubrania, serio mi się podobają!!!!!!!
ojciecmichal - 18/02/2013 0:31:49
to sa pudla wariatko..................
rooulette - 18/02/2013 0:48:50
a czy to naprawdę jest taka ogromna różnica?????? w każdym bądź razie są urzekające, te twoje PUDŁA
ojciecmichal - 18/02/2013 13:42:32
tak to jest wielka roznica...............................
rooulette - 18/02/2013 14:17:53
jezu dobra, przepraszam me niedopatrzenie.......................
ojciecmichal - 18/02/2013 14:19:58
a teraz odejdz :/

tentar  - 17/02/2013 21:07:40
piękna twarz ;3
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 33
tentar - 18/02/2013 14:05:27
nie przygotowałeś sie na to :////////
ojciecmichal - 18/02/2013 14:05:50
w sumie to jestem fejmem :( musze sie przyzwyczaic
tentar - 18/02/2013 14:06:16
nie ma innego wyjscia ;c
ojciecmichal - 18/02/2013 14:07:44
jestem zajebisty :(
tentar - 18/02/2013 14:08:44
no :x

bycmozewcale  - 17/02/2013 21:33:12
piękna oczy..
gdzie Twoje oczy?! :C
ojciecmichal - 17/02/2013 21:33:51
nad nosem :(

ohdreamer  - 17/02/2013 21:12:20
uwodzicielski wzrok,mmmmm
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 7
ojciecmichal - 17/02/2013 21:13:38
gowno. zaden fotoszop, sama jestes fotoszop :(
ohdreamer - 17/02/2013 21:14:10
miałeś nikomu nie mówić, dzieki......wydało sie, dzieki dzieki
ojciecmichal - 17/02/2013 21:15:04
braterska pomoc :/
ohdreamer - 17/02/2013 21:15:58
rozumiem, rozumiem....dzieki bracie, bóg z toba
ojciecmichal - 17/02/2013 21:16:14
:)

hisweetie  - 17/02/2013 21:12:40 z telefonu komórkowego
yyy fajne sznurki.......... y co nic..
ojciecmichal - 17/02/2013 21:15:40
najpiekniejsze.

Najnowsze wpisy

Wpis ojciecmichal

 

Wpis ojciecmichal

 

Wpis ojciecmichal

 

Wpis ojciecmichal

 

Wpis ojciecmichal

 

klnsdlkasfsa