Ze specjalną dedykacją dla pasjonata EU07 Sławka:)
Na pierwszym i drugim zdjęciu EU07-223
<normalnotorowa lokomotywa elektryczna zaprojektowana do prowadzenia pociągów pośpiesznych o masie do 700 t z szybkością maksymalną 125 km/h albo lekkich pociągów towarowych o masie do 2000 t, z szybkością maksymalną 70 km/h, stąd ich uniwersalny charakter (EU czyli elektryczna, uniwersalna)>
Na trzecim zdjęciu EP07-1045
<normalnotorowa lokomotywa elektryczna przystosowana głównie do prowadzenia zarówno lekkich, jak i ciężkich pociągów osobowych (EP - czyli elektryczna, pasażerska)
Są to przebudowane egzemplarze lokomotyw z serii EU07>
Na czwartym zdjęciu ET22-828
< normalnotorowa ciężka lokomotywa elektryczna która została opracowana do ruchu towarowego, często spotykana podczas prowadzenia pociągów pasażerskich w przypadku braku lokomotyw pasażerskich lub do prowadzenia zbyt ciężkich (długich) składów>