photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 25 MARCA 2009

wiem, wiem że się obrazisz i wgL... ale ja musiaŁam normalnie!!! Kocham to zdj ;************* xd

no i ten dziękuję ci kochana za wszystko < 333

 

 

btw. The Unique < 3     < ----- klikać mi tam ładnie ;*

Komentarze

loffes śliczne;*
27/03/2009 22:39:10
interesujaca łaadne ; )
27/03/2009 20:08:47
honeypoison Zorza
26/03/2009 18:40:30
brazowooka93 ślicznie^^
26/03/2009 17:28:40
~insanemiss fajnie;))
ona te oczy ma śliczne;))
;*
26/03/2009 7:52:51
~bajus93 ładnie ;p
wb^^
25/03/2009 20:33:24
~illnessx Zorzaaa < 3333.
;*****
25/03/2009 20:10:04
candyrose fajne , fajne ; *
25/03/2009 19:56:15
drippie Zorza jakie oczy wielkie!
a tak btw ladnie :)
25/03/2009 19:07:09

Informacje o nobitcheshere


Inni zdjęcia: Na poprawinach :* pati1991gd:D mojakosmetyczkaJa :* pati1991gdJa :* pati1991gd;) virgo123Ja :* pati1991gd1116 akcentovaJa :* pati1991gdJa :* pati1991gdNad morzem :* pati1991gd