Photoblog.pl

Załóż konto

. . .  

2014/04/29   

Julka , ja i facety

« następne   poprzednie »
Julka , ja i facety

Nade mną Chmury Ciemne ..

10 komentarzy
skirtu  - 29/04/2014 17:05:10
" Bo w mojej głowie zamieć, czarne, czarne chmury...... " ;P
napatencie - 29/04/2014 23:08:11
*Nade mną chmury ciemne
Nadziei nie ściągnę Torrentem
Prowadzi mnie bass i werbel
Nie zawodzi nie jak Sarkozy, Merkel
Więc piszę i mam pewną rękę
Nie gram w Twoją gierkę
We wszystkim widzę usterkę
Nawet przed lusterkiem
Ale mam luz i energię
Joł, fuck that
Jebać nowy start
Jebać cały świat
Jebać te z wosku figury
Węże i szczury
Obcej natury brat
Nie ma jak owce z natury gad
Najłatwiej iść za stadem
W brud, stuff
Możesz być kaskader
I zrobić to sam
Płynąc przez szlam przełykając spam
A ja dobrych kumpli mam
Nie zatrzyma tego żadna finansowa parabola
Świat stworzył potwora
I to był zajebisty plan
Plan nie od wczoraj
Zrobić im pranie mózgu jak Borat
Ujarany jak kundel i korak
Po katakumbach, klubach i norach
Brah brah brah i znikam jak amfora
Unoszę głowę go góry
Co by nie patrzeć w dół
Ale widzę tylko kłęby ciemnych chmur
Nie mogę spać
Nawet nie ćpam już
Wszystko szybko się nudzi
Dawno straciłem wiarę w ludzi
Może powinienem to ukończyć plan
Brunona K. złapać Uzi
Brah brah brah i wychodzić z iluzji * to miałem na myśli :3
skirtu - 29/04/2014 23:30:20
o jezu.. hahahahahhah ;D O.o
wieem...no ale mi sie skojarzyło z czym innym po prostu :D
napatencie - 29/04/2014 23:37:36
* chciałam CI POmarudzić *
skirtu - 29/04/2014 23:50:33
ha ha ha . . . -_- to nie było umyślnie . lol :(

turkusowydzem  - 29/04/2014 7:51:18
nade mną * ;P
napatencie - 29/04/2014 13:54:38
ahh ta spacja

gremcio  - 29/04/2014 3:23:33
kocham twoje dready <3
napatencie - 29/04/2014 11:23:38
ok

sayshitsay  - 29/04/2014 10:09:12
hohoho bobo!

Najnowsze wpisy

Wpis napatencie

05/01/2017 5:27:47

Wpis napatencie

13/06/2014 12:44:27

 nieke okogakarniakam

26/05/2014 14:48:54

Szukam pracy :P

07/05/2014 20:24:56

Julka , ja i facety

29/04/2014 1:55:51

nju lajf , nju czojs :3

19/04/2014 3:41:33

Julanka

09/04/2014 16:02:24

przypał .

19/03/2014 4:29:30

Wszystkie wpisy