Photoblog.pl

Załóż konto

Ukryte znaczenie... 

2013/07/06   

 

« następne   poprzednie »
Brak zdj na smarcie... Wczorajszy mecz <3 . Sialalalala ktos tu jest nieuleczalnie chory na.... konska pasje :3. Taaaki komplement z ust trenera :3 . Trzeba przemyslec kilka spraw... Kurcze z jednej stony wole tam a z drugiej znowu tu taaakie mlodziaki <3 ja przeciez wielbie pracowac z koniem i jednoczesnie nad soba a nie tyylko nad soba bo kon juz umie wszystko. Wracajac do aktualnych rzeczy musze posprzatac o_0. Nastepnie pomecze psa albo to on pomeczy mnir xd. Oby byl taki na si jak ostatnio ;D. Postepy ciesza przeciez xd.
Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika nacpanaglutami.

Najnowsze wpisy

Wpis nacpanaglutami

 

Wpis nacpanaglutami

 

Wpis nacpanaglutami

 

Wpis nacpanaglutami

 

Wpis nacpanaglutami

 

Wpis nacpanaglutami

 

Wpis nacpanaglutami

 

Wpis nacpanaglutami

 

Wszystkie wpisy