sciezkadzwiekowa To co, teraz jakiś customowy dolot, przelot, porting głowicy i korekta ECU? :- D
Zasadnicze pytanie: czy to cudne maleństwo ma szpere?
25/06/2021 23:44:36
mzmzmz
Wszystko jest do zrobienia :D Tylko z jednej strony chciałbym, a z drugiej szkoda samochodu bo jest w pełni oryginalny. Może za kilka lat będzie youngtimerem bo ma już 19 lat. A co do szpery to w oryginale nie miały. Na rynku jest wiele możliwość od samych szper po sekwencyjne kłowe skrzynie biegów.
26/06/2021 8:59:45
sciezkadzwiekowa
Wiesz faktycznie masz rację, szkoda byłoby ją aż tak bezpowrotnie modyfikować, 6 lat i będzie to pełnoprawny youngtimer wart co najmniej trzy razy tyle ile za nią dałeś.:- D
Za pewne mniej teraz już zostało oryginałów niż poprzerabianych sportów pod kjs lub jakieś cup'y. Sam miałem kiedyś ax gti, mam, darzę te małe francuzy strasznym sentymentem.
Pytanie czy warto się pchać w odwracalne zmiany typu dolot, luźniejszy wydech etc. czy jeździć tak jak panowie w Renault Sports to sobie zaplanowali?
W oby dwóch przypadkach można cieszyć się tą prawdziwą, mechaniczną motoryzacją. :- )
26/06/2021 19:21:20
mzmzmz
Długo szukałem takiego żeby był w oryginale. W tej chwili są chyba dwa ogłoszenia w całej Polsce żeby nic nie było modyfikowane, pozostałe to rajdówki. Póki co przywracam go do pełnej sprawności bo jest trochę zaniedbany mechanicznie. Z modyfikacji możliwe że wleci kierownica, którą zawsze można zmienić. Póki co mocy jest aż za dużo :D Trzeba wyjeździć się w niego.