Photoblog.pl

Załóż konto

Dragonfly 

2013/09/13   

go your own way

« następne   poprzednie »
go your own way

Niektórych rzeczy to ja nigdy nie zrozumiem.

Nie pamiętam hasła do photobloga, spoko. Nie zdziwcie się jak któegoś pięknego dnia już mnie nie będzie.

Te 2 tygodnie szkoły, na trybie wychodzisz 6:40, wracasz 18:55 były strasznie wyczerpujące. 

Ale to już za mną. Za nami. Teraz tylko pakowanie się i Lloret de Mar <3 

Hiszpanio, przygotuj się.

 

Haha, link do notki sprzed równego roku  ;

http://www.photoblog.pl/mmarychaa/132898975/poem.html

 

ps. ma ktoś może "Romea i Julię" po angielsku?

1 komentarz
ksionszka  - 13/09/2013 22:25:08
Lloret de Mar? wtf?!

Najnowsze wpisy

everyday makeup

 

Something that we're not

 

day 3 of 12 my friend

 

go your own way

 

silver lining

 

Noszę Sobię Warkoczę

 

No siema Kasiek!

 

you're weird

 

Wszystkie wpisy