Photoblog.pl

Załóż konto

 

2015/10/25   

 

« następne   poprzednie »

"Dopiero żyć zaczniesz, gdy umrzesz kochając"

 

To już rok...

 

Jestem specyficzny, potrafię a przynajmniej potrafiłem okazywać uczucia dosyć dojrzale i namiętnie a przy tym zachowuję się często jak gówniarz. Zdarza mi się przestać panować nad tym co mówię lub robię a później tego żałuję, jednak stać mnie by sie do tego przyznać i spróbować naprawić. Ze mną trzeba nauczyć się żyć, nie dziwie się, że 2 kobiety na których mi zależało zrezygnowały bo wybrały stabilniejsze życie niż towarzyszenie mi w moim stylu życia. Bo na pewno zależało mi na obydwu, dzięki drugiej nie myślałem tak o wcześniejszej bo w pewnym sensie ją przypominała swoją troską i bliskością. Ale tylko przypominała, nigdy by jej nie dorównała i teraz to wiem. Jeśli kednak DZISIAJ mija rok od rozstania a ja nadal myślę o kobiecie z którą byłem najdłużej w życiu bo 2 lata, tęsknię i tak często w snach czuję jak mnie przytula a po obudzeniu ryczę jak dziecko to ja kochałem w życiu tylko raz. Moje życie to ciągła walka nie z samotnością tylko z brakiem najbliższej mojemu sercu dziewczyny, którą pokochałem jak nikogo innego i obiecałem być zawsze obok. Próbowałem zastąpić ją kimś innym, próbowałem zacząć od nowa coś zupełnie innego, czasem nawet wierzyłem, że to może się udać. Raz nawet wydawało mi się że jestem szczęśliwy. Nic z tego. Kiedyś powiedziała mi, że szczęścia nie wolno uzależniać od drugiej osoby. To na pewno prawda, szczęście trzeba umieć dzielić z drugą osobą. Ja umiałem tylko z nią. Przy niej czułem radość ze wszystkiego co robie i wiedziałem, że wszystko ma sens bo mamy siebie. Nawet nie wiem co u niej. Mam tylko nadzieję, że wszystko u niej dobrze. Że jest zdrowa, kochana przez swojego faceta, dobrze jej idzie na studiach i ma wsparcie w rodzinie. Jeśli tak jest to wszystko jest tak, jak być powinno... Nie, nie jest. Nie jest bo kurwa ja ją nadal kocham, mam gówno w głowie i strasznie się boję że sobie z tym nie poradzę. Przeżyłem rok bez niej. Przetrwałem. To dobre słowo. I wiecie do czego wam sie przyznam? Spotkałem się z wieloma dziewczynami w ciągu ostatniego roku. Z kilkoma spotykałem się dłużej, próbowałem się zaangażować. Próbowałem żyć normalnie. Dwie powiedziały mi, że się we mnie zakochały a ja powiedziałem im, że je kocham. Jestem tchórzem bo tak nie było. Bardzo chciałem się zakochać, jeszcze nie dawno myślałem, że na prawdę kocham inną kobietę, ale nigdy nie poczułem czegoś tak mocnego jak do tamtej dziewczyny. I nie poczuję. Czuje jak obumieram każdego dnia coraz mocniej. Podczas ostatniego roku osiągnąłem kilka celów, które sobie postawiłem. Kurs, praca w ulubionej branży, zawody. Dlaczego? Bo tylko to mi zostało bym sie jakoś trzymał, do czegoś dążył, nie zwariował i nie zrobił głupstwa. Moim celem nadrzędnym był ślub i dzieci z nią. To był cel życiowy, ponad wszystko, marzenie totalnie największe, najważniejsze. Nikt nie widzi moich łez bo je ukrywam, nikt nie słyszy mojego płaczu w pokoju bo zamykam drzwi. Mamy nie martwie, niech myśli że sobie radzę. Piszę to tu bo zacząłem tu być dzięki niej. Bo tu wstawiałem wspólne zdjęcia i chwaliłem się nią wszystkim dookoła. Bo byłem z niej dumny. Tu także wylewałem swoje żale bo większości z Was nie znam osobiście a nie potrafię tłumić tego w sobie. To mnie rozrywa od środka. Mam dosyć tej walki...

 

https://www.youtube.com/watch?v=eBItb_J7vTg

3 komentarze
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika mdziennik.
betterkillme  - 26/10/2015 11:44:03
To może warto zawalczyć o nią ? Widać po wpisach że bardzo ją kochasz i jak bardzo cierpisz przez to że nie możesz z nią być ,przekonaj ją jakoś że będziesz dla niej idealny i jak ważna jest i była dla Ciebie.
mdziennik - 26/10/2015 11:56:28
Gdybym miał cień nadziei, że to co było w jej sercu całkowicie nie zginęło to bym zrobił wszystko. Nie ma dnia, w którym nie myślę by do niej napisać... Jednak prawdopodobnie nadal ma chłopaka, jest szczęśliwa a ja nie zamierzam burzyć jej radości. Teraz na prawdę doceniam to co straciłem i oddałbym wszystko by wróciła, ale niestety ja nigdy nie będę dla niej idealny i mam tego świadomość. Myślę, że wie jak ważna była.
powerlifter - 28/10/2015 19:49:45
Wiesz... jeśli jest szczęśliwa to nie zburzysz jej szczęścia próbując, zburzysz je tylko i wyłącznie jeśli ona dalej coś do Ciebie czuje, tak to działa.. Pisał do mnie facet z którym byłam dwa lata, nie poczułam nic, dobrze dla mnie, źle dla niego, ale chociaż spróbował... Ty też spróbuj, jeśli to miłość Twoj4ego życia TO MUSISZ WALCZYĆ! Przynajmniej spróbuj!

Najnowsze wpisy

Wpis mdziennik

14/01/2016 16:33:24

Wpis mdziennik

30/12/2015 22:57:06

Wpis mdziennik

25/10/2015 16:40:28

Wpis mdziennik

23/10/2015 16:14:14

Wpis mdziennik

20/10/2015 18:08:35

Wpis mdziennik

17/10/2015 14:01:22

Wpis mdziennik

15/10/2015 16:02:55

Wpis mdziennik

14/10/2015 13:08:00

Wszystkie wpisy