Photoblog.pl

Załóż konto

Łapu Capu Opowiesci Po Pijaku... 

2011/06/10   

;D

« następne   poprzednie »
;D

Szkola?

Bylem na inf tylko ;];];]

dziekuje Pani za 5 :P

 

Zeus - Wariat pośród świrów

 

Miałem być dobry i miły lecz korby wróciły
w kraju ospy i kiły końcem ostrym do żyły
przyciskam wasze zardzewiałe normy i mity
leki mi nie pomogły, wołaj siostry
co by mi mogły dać coś na tą orginalność
bo talent mam a nie pasuje tutaj jak na złość
co gorsza nie żałuję za grosz
mam was za stado pajaców
ponadto z premedytacją oddaje mocz na środku placu.
Wśród wariatów tu mnie mają za czubka,
więc mnie nie próbuj łapać za słówka,
bo lubie się ubrać serio jak mało który
a na ten sezon mi pasuje kurtka z twojej skóry
z natury jestem słodki,tak to mnie wychowała mama,
lecz ten pierdolony świat przerobił anioła na chama
chcą bym odwiedzał dwa kościoły co weekend
prędzej wpadne do szkoły obwieszony plastikiem

Ref.

Jeżeli wszyscy w okół mnie tu są normalni
i to oznacza, że mam być taki jak oni
może od razu mnie zakujcie w kajdanki
bo ja to będę konsekwentnie pierdolił
Jeżeli wszyscy żyją tak jak musi każdy
a każdy inny jest tępiony jak wirus
możecie poduszkami mi obłożyć ściany
i wymontować klamki, zamknąć wśród świrów

Czasami myślę, że mi nie potrzeba skrzydeł
stoje nad wami nawet jak odwiedzam kibel
mógłbym podcierać się tym waszym płaskim szarym życiem
bo w waszej galaktyce nawet wynik lotto łatwo jest przewidzieć.
Macie mnie za kosmitę bo nie myślę jak wy,
pieprzone liczby w statystyce przy mnie nie znaczycie nic
jak dla mnie moglibyście gryźć ziemie,
moje IQ starczyłoby na całe wasze pokolenie
mnie nie porównuj do siebie,to mnie obraża,
jesteś zerem burkiem na łańcuchu u gospodarza,
nie wykształciła Ci się w mózgu wyobraźnia parobie
i nawet brama przed domem Ci się nie mieści w głowie
Ja latam jak po psychotropie na trzeźwo
wywracam ludziom świat na lewą stronę
łapiesz to ?
może traktować jak chorobe moje akcje są[?],
lecz czy ktokolwiek jeszcze pewien jest
kto tu ma racje co ?

Ref.

Myślisz, że ja chce kontrowersji jeden z drugim idiota
kontrowersyjna to jest kurwa dla mnie wasza głupota
to co podoba się wam ja szczerze pieprze
bo to co świeże traktujecie tak jak Mamoń w "Rejsie"
Ja mam obiekcje ta-ak łatwo je łącze z odwagą ,
czasem się czuję tak jakbym tu wpadł na rekolekcje nago
tak łatwo kurwa was wprowadzić w osłupienie
że support powinienem mieć przed każdym numerem
śmieszą mnie wasze idee,dla mnie to jest parodia
jestem z przyszłości,wam bliżej do wynalezienia ognia
Twój dziadek to pieprzony prosty aminokwas,
przestań słuchać, zdejmij spodnie bo srasz,
bo wchodzę z butami na ołtarz, z bluzgami w wierszach
i koło chuja lata mi czy to potępiasz
czy to potencjał czy perwersja- to przyszłość oceni,
bo dla mnie wszyscy tu jesteście zdrowo popierdoleni.

Ref.

 

 

 

pozdr.:P


4 komentarze
madzicagno  - 11/06/2011 10:16:51
czoło hahaah !
error404xd  - 10/06/2011 19:27:04
noo jak dolly parton xdd
error404xd  - 10/06/2011 17:26:04
hahahahhaha xxl
kłamiesz noo xd
własnie że małe teraz mam ;< silikony sobie wczepie hahahha;d
error404xd  - 10/06/2011 17:17:23
tam gdzie się patrzysz tam jest pierwszy plan haha ;ddd

Najnowsze wpisy

Wpis masterxkuki

04/03/2012 16:22:35

;**

04/12/2011 15:33:04

MOja

03/12/2011 21:03:05

;*

06/07/2011 22:58:19

Wpis masterxkuki

11/06/2011 16:53:18

;D

10/06/2011 17:09:35

;PPP

05/06/2011 12:03:59

Wpis masterxkuki

03/06/2011 12:40:24

Wszystkie wpisy