Photoblog.pl

Załóż konto

Luxuria Borixonem Sims 

2012/08/07   

 

« następne   poprzednie »
Powiększenie

Nie wiem jak u was, ale u mnie była w nocy taka burza, że myślałam, że się zesikam ze strachu w majtki :< Czytałam też, że straszne szkody są przez to wszystko :( Mam nadzieję, że u was wszystko ok! :*

 

Co powiecie na nową porcję downloadu?

Z chcęcią czegoś poszukam i zamieszczę w następnym wpisie :)

Macie na coś szczególnego ochotę?

Piszcie w komentarzach! :D


 

Masz jakieś pytania? Komentarze? Sugestie?

Pisz na mojego maila:

[email protected]


 

UWAGA!!!

Znam bardzo dużo stron z dodatkami, o których większość ludzi nie ma bladego pojęcia. Jeżeli potrzebujesz jakiś dodatków pisz na mój e-mail. Pomogę Ci coś znaleźć! :D


 

Wszystkie adresy stron, które pojawiają się w notkach, są też zamieszczone w moim profilu.

7 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika luxuriaborixonemsims.
simsource  - 07/08/2012 17:33:38
U mnie w nocy też była burza, chociaż ja o tym nie wiedziałam, bo spałam. Moja mama strasznie boi się grzmotów, najchętniej zabunkrowałaby się gdzieś w piwnicy, haha :3 A zdjęcie fajne.
luxuriaborixonemsims - 07/08/2012 17:36:13
Dzięki :*
Mój brat też tak robi, haha! Od razu panika i w ogóle, ale on jest mały jeszcze. To jest zrozumiałe ;)
simsource - 07/08/2012 17:37:55
No jak malutki to wiadomo :) Ale nie 38 lat, bo tyle ma maderka *-* xd
luxuriaborixonemsims - 07/08/2012 17:40:09
Moja mama nie lubi burzy, ale sie nie boi ;) Obserwowała ze mną :D
thesimso3  - 07/08/2012 13:07:07
no u mnie też wiało, ale jest spoko : 3
dzisiaj też wieje i chmury są ciemne..
fajne : 3
luxuriaborixonemsims - 07/08/2012 13:25:39
u mnie dziś znowu przepiękna pogoda, słońce i w ogóle O.o
sims3world  - 07/08/2012 11:04:09
u mnie tylko lało i od czasu do czasu pogrzmiwało gdzies tam w dali ;D

Najnowsze wpisy

Wpis luxuriaborixonemsims

 

Wpis luxuriaborixonemsims

 

Wpis luxuriaborixonemsims

 

8
CLUB CRIMSYN

 

Wpis luxuriaborixonemsims

 

Wpis luxuriaborixonemsims

 

Wpis luxuriaborixonemsims

 

Wpis luxuriaborixonemsims

 

Wszystkie wpisy