Photoblog.pl

Załóż konto

just.. leave me alone.. 

2008/06/04   

 

« następne   poprzednie »
A ja byłem sobie na plazy xD
Woda fajna dosyc cieplutka   :)
a co bedzie za pare dni hmm ;))


ahh.. ;*


Zapraszam do Obry :)






                                 ...Być Panem swego lOsu..
                                   ...ImagiNaTioN^....
34 komentarze
Info

Użytkownik looobuziak
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

martusiaaa016 - 10/11/2008 0:09:34
ładnie ;d ; *
angel1308 - 07/09/2008 18:27:24
Slodzio jak zawsze;}

;*
monikaslonkooo - 12/06/2008 18:24:34
Ślicznie:P heh... pozdrawiam
zamyslone  - 09/06/2008 14:08:08
Fajne foto ;)))


PS.. tak tak tak my z Wolsztyna i na dodatek chodzimy do jednej szkoły ;p
misiaczeq  - 08/06/2008 13:09:12
A może i Ty mnie do tego 'NIEBA wziąłeś, Ty chyba powinieneś wiedzieć najlepiej prawda? :))

Dziękuję za .. TY wiesz.
;*
shavo  - 08/06/2008 9:04:21

Wspólne zainteresowanie mamy
Mianowicie %% :D
haha ^^
Dobrrze jest [;
Pozdro
szczerbatka  - 07/06/2008 13:43:02
no adik co tam widze że masz fbl no nawed i fajny pozdro i fpadaj domnie:):):)
asia - 07/06/2008 12:18:46
No a jak my tez do kongo jednak jedziemy ;D to sobie popijemy :p
Ojjjj bedzie imp ;D:D:D:D:D:D
Użytkownik usunięty - 06/06/2008 21:23:31
No ba bo w Obrze jest dobrze :):D

Śliczne te zdjęcie Wariacie :) :)

pozdrawiam :**
rocanka92 - 06/06/2008 20:47:07
ale przystojniak:D Fakt teraz troszku inaczej wygladasz:P
looobuziak  - 05/06/2008 23:16:11
ale gdzie Asia ;> w kongo ;>

bo ja wlasnie do kongo bongo jade xD
asia - 05/06/2008 13:44:30
Ojjj Bambo kuszaca propozycja;D a moze na imp popijemy ? ;D co Ty na to ?:D :):):):):):):):) Albo przed imp :D mi to juz obojetnie;D


pozdro...:):):):)
looobuziak  - 05/06/2008 9:23:12
Asia a może w sobote ;> bo mi podrodze akurat przed impreza moge sobie wypic ;> :))
myghettogospel2  - 04/06/2008 20:55:50
ładne zdj:*
kalaipaula  - 04/06/2008 19:08:28
śliczna focia

dzieki za komcia u mnie wpadaj czesciej


pozdro
Użytkownik usunięty - 04/06/2008 18:56:53
ładnie..:)
asia - 04/06/2008 18:37:58
Zgadzam sie z Alicja ;D trzeba na piwko skoczyc ;D chyba nam starym kumpela z klasy nie odmowisz BAmbo? ;p;p Nie ma wogole takiej obcji :D:D:D:D:D:D:D Wiec czekamy na date picia ;D


A tak to BAmbo ślicznieeee:):):):):):):):):)

Pzodro...:):):) :D:D:D:D:D:D:D:D
alicja18  - 04/06/2008 18:22:05
slicznie Bambo:P:P:P
eh...na piwo idziemy=koniecznie!!!!!!:P:P:P:P
Użytkownik usunięty - 04/06/2008 17:39:53
slicznie :)
wariatka - 04/06/2008 16:56:26
możesz być Panem [mojego] Losu.

Plaża - no co Ty nie powiesz :))
Mmm.. xD

Najnowsze wpisy

Wpis looobuziak

04/06/2008 12:57:51