Photoblog.pl

Załóż konto

...Coeur Sacre... 

2007/10/07   

 

« następne   poprzednie »

Emka!!! 

                   Dawno nie pisałam noci bo mi się nie chciało :(

 

W sql mundurki.....                  bez komentarza

 

 

W zpit przygotowania do koncertu dla japończyków

                                          fajnie bo nauczyłam się piosenki po japońsku                      ale szkoda tylko że ci japończycy nie są w naszym wieku

                                              a tak ogolnie to jest okropnie

kazdy mi sie przeciwia    mam tego dosyć

 

                                Nie chce mi sie isać to teraz pozderki :)

-Blondasek(Milan) I love YOU

-może i dla Kamilka

-kingusia

-madzia

-paula (ze zpit)

-ola sz.

-grudzio

-maja

-pani Dorotka

                                       LoVcIaM WaS

------------------------------------------------------------------------------------

... CA ME FAIT DU BIEN...

------------------------------------------------------------------------------------

KCM

4 komentarze
Użytkownik usunięty - 08/10/2007 19:49:01
sweet fotka:):)

zapraszam do mnie=]

pozdro:*
Użytkownik usunięty - 08/10/2007 16:22:24
Sliczna fotka


zapraszam :*
rozowablondynka  - 07/10/2007 21:40:20
Slicznie;**
I bardzo orginalnie;**
I dla mnie PoZdEr jest;DD
tHx;**
Buziaczki;*:)
Użytkownik usunięty - 07/10/2007 20:01:10
a ja kochamm linaraaaa

fajna focia
:****

Najnowsze wpisy

to już koniec :(

10/10/2007 11:53:31

Wpis kkittyy

07/10/2007 15:56:56

...

14/09/2007 16:15:39

Wpis kkittyy

07/09/2007 18:13:11

...

01/09/2007 16:07:50

miodzio :)

31/08/2007 19:23:48

Kochanie moje....

21/08/2007 10:32:27

Harry:***

06/08/2007 13:48:56

Wszystkie wpisy