Photoblog.pl

Załóż konto

Fuck them fake bitches ;* 

2014/05/30   

 

« następne   poprzednie »

 

 

tacy my sexowni xd

ciężki tydzień

więc zaczynamy weekend mega pozytywnie ;d

jutro będzie mega zajebiście ;D

i wgl przeżyć te następne 3 tyg i będzie super

ehhh, szkoda, że jest jak jest.

ale żyje się dalej

niektórych rzeczy nie przeskoczysz.

ludzie się zmieniają

 

"Życie jest piękne, tylko ludzie to kurwy"

https://www.youtube.com/watch?v=pIBdAdnTqqo

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Święta ^^

 

no to pozdro ziomek

 

ostatni raz

 

dupeczkyyyy

 

Wpis karoola69

 

Wpis karoola69

 

Wpis karoola69

 

Wpis karoola69

 

Wszystkie wpisy