Photoblog.pl

Załóż konto

Miej wyjebane, a będzie Ci dane. 

2012/08/14   

 

« następne   poprzednie »

No to wstałam o 4 rano...wstałam . :D!
Teraz siedze u Adriana w pokoju i gadamy ;) . Cieszę się, że przyjechał .
Przynamniej nie jest tak nudno w tym domu i można pogadać o wszystkim i wogóle . ^^
Dzisiaj o 14 do Śremu :* do dziewczyn . < 3
Oby było ciepło :*
Jak zwykle na Padera, hmm chciałabym gdzieś iść w inne miejsce :* 
No ale zobaczymy, tam też jest dobrze . ale już nic `głupiego` nie robię. 
Dziewczyny wiedzą o co chodzi . hyhy . 
________________________________
masz przyjaciół masz wszystko . <3
i tego się trzymam :*
________________
Klaudia , Marta , Wika P , Paka , Wika M :*
najważniejsze :*:)
________
No to idę się zdrzemnąć , :* wieczorem jeszcze coś napisze :*
baaaaaaj . <3


 

2 komentarze
szefovax33  - 14/08/2012 8:21:13
przecież my jesteśmy takie grzeczne . :D:*
AHAHAHAH . <3 Ślicznoootka moja . ♥ ; )
weź , sie tym wgl nie przejmuj ! =*
julia467 - 14/08/2012 8:35:01
Ta. ♥! HAHAHA :*
twoja , twoja:* ale nie ślicznotka :D

Najnowsze wpisy

Wpis julia467

 

Wpis julia467

 

Wpis julia467

 

Wpis julia467

 

Orlik .

 

Zaryzykuj .  :)

 

Wpis julia467

 

Wpis julia467

 

Wszystkie wpisy