Photoblog.pl

Załóż konto

wake me up when DECEMBER ends. 

2012/05/10   

 

« następne   poprzednie »

Let your dreams be bigger than your fears and your actions louder than your words.

 

Zabawne, że osoby z którymi prawie nie rozmawiam wiedzą więcej o moim życiu osobistym niż te z którymi sie kumpluję.

hahahah nie no to jest jakaś paranoja.

nie ogarniam po co wgl. ktoś rozmawia z kimś na mój temat o rzeczach o których nawet nie powinien wiedzieć.

nie dlatego, że to jest jakaś ogromna tajemnica. wisi mi to szczerze.

ale do cholery co to kogo interesuje?

a potem idzie i mówi dalej i dalej.. jakby wszyscy byli tym wszem i wobec zainteresowani

i jakgdyby było to wydarzenie conajmniej stulecia.

 

a ja i tak wiem od kogo sie zaczęło.

wbrew pozorom nie jestem aż taka głupia.

wiecie? nawet kumple czasami sa gówno warci.

wydawałoby się, że możwna im zaufać

.

Use you smile to change this world. Don't let this world change your smile.

Chase & Status - Time ft. Delilah
7 komentarzy
bandzioszek  - 12/05/2012 9:54:53
ładne :)
lollidella  - 11/05/2012 14:41:53
hahah SPAMERZY. ♥
invitemeinx3 - 12/05/2012 1:21:42
tiaaa nie ma jak oni hahaha i myślą, ze sa fajni :D

sunnyyyy  - 11/05/2012 23:35:11
ŚLICZNIE;)
zapraszam do mnie;)
sweatdreamsxxd  - 11/05/2012 17:50:55
hahahahha wieem i dziekuje :D
Ale niestety nie mam zdjecia z Mateuszem Sobecko :/ A tak bardzo chcialam ;/
ładnie :D
tysiax33333  - 11/05/2012 17:26:09
fajne :)
wb do mnie <3
emiinem  - 10/05/2012 23:06:37
ojeejć , piekne jest : *

wpadnij : * ; >

Najnowsze wpisy

Wpis invitemeinx3

 

Wpis invitemeinx3

 

Wpis invitemeinx3

 

Wpis invitemeinx3

 

Wpis invitemeinx3

 

Wpis invitemeinx3

 

Wpis invitemeinx3

 

Wpis invitemeinx3

 

Wszystkie wpisy