Photoblog.pl

Załóż konto

 

2012/02/17   

not true :D

« następne   poprzednie »
not true :D

Nie koniecznie :D

nie chce mi się wywodzić na ten temat ..

 

 

na ogół to jest tak  że siedze sobie i mam 76547654567 pomysłów o czym napisać notkę na rzeczonym fbl. i jak zaczynam pisać to nagle wszystkie pomysły uciekają sobie. xd w sumie ciesze sie ze chce mi sie pisać chociaż tyle xd 

tzn tak czy inaczej nikt tego nie czyta więc nie wiem po co to pisze xd 

lolololololololololololololololololololololololololololool 

co debil xd

aaaale myslę , że lepiej jest miec fbl i pisać raz na 2 tyg , niż wstawiać codziennie swoje wielce poetyckie fotografie i pisac po jednym zdaniu .. 

tak troche musiałam pokomentować :D

więc pisze o dupie maryni ale i tak nikt tego nie czyta więc chuj w to 

 

póóóóójdę już :D

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika impink.

Najnowsze wpisy

nie

10/11/2012 1:14:05

wtf ?

10/11/2012 1:04:18

Wpis impink

18/02/2012 0:01:33

not true :D

17/02/2012 23:50:10

CO SIĘ STAŁO ?! :D

29/01/2012 18:04:30

yyyy co ?

23/01/2012 1:33:38

LóóóóóóóóóóóóóL

25/11/2011 17:18:28

BE4 ^^

29/08/2011 21:10:38

Wszystkie wpisy