Photoblog.pl

Załóż konto

forever young 

2012/05/10   

#55

« następne   poprzednie »
#55
Kategoria:
Hazza :3

jeszcze raz dziękuję maturzystom za to, ze w srodku tygodnia moglam wstac o 12, loveit

okropnie sie nudze i nie mam co ze soba zrobic,

moze sie poucze, w sumie to jestem zagrozona z trzech przedmiotów, wiec nie zaszkodzi.

niewiem.

teraz ide cos zjesc do Kinga jak zwykle jest glodna, 

btw przed chwilą uskutecznialam jakis dziwny taniec do One Thing, bo lecialo na eska tv :3

na szczescie jestem sama w domu,huehue

 

miłego dnia dziewczyny :*

91 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika harryswife.
nojimmyprotested  - 10/05/2012 13:24:53
nareszcie! MASZ PIENIĄDZE?
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 33
harryswife - 10/05/2012 17:38:08
LAJTOWO, BĘDĘ CZYTAĆ SZYBKO.
O CIESZE SIE BO WAMPIRY UWIELBIAJĄ FOLIE BOMBELKOWE!
nojimmyprotested - 10/05/2012 17:40:10
JESTEŚ WAMPIREM! SZYBKOŚĆ TO TWOJE DRUGIE IMIE!
I NIE ZAPOMNIJ MOJEGO WAMPIRA NA TRANSAKCJE! BO WIESZ CO SIE STANIE......
harryswife - 10/05/2012 17:41:59
DOKŁADNIE, JEDNAK NIE ZDRADZAJ NIKOMU MOJEGO DRUGIEGO IMIENIA
OCZYWIŚCIE, WAMPIR NA WYMIANĘ MUSI BYĆ
nojimmyprotested - 10/05/2012 17:52:41
NIC NIE POWIEM NIE JESTEM SAMOBÓJCĄ...... XD
harryswife - 10/05/2012 18:24:10
CIESZĘ SIĘ xd
theblackprince  - 10/05/2012 12:47:13
Kocham maturzystów za to wolne! :D
Tańce do One Thing są fajne :D
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 52
theblackprince - 10/05/2012 17:20:28
Kurde, nie wiem z której strony jest Drzonków :D Bo ja wjeżdżam z tej strony co są ronda :D
harryswife - 10/05/2012 17:23:07
ale to jest chyba za Raculą, tak mi sie wydaje xD no, mniejsza tam :D byśmy się widziały pewnie w wakację :D
btw suchanie One Direction razem, czaisz to? xd
theblackprince - 10/05/2012 17:24:48
To ja tam pojadę jak ty też wpadniesz na konie! O! :D
Ale faza *.*
Wspólne tańczenie do One Direction! To jest to :D
harryswife - 10/05/2012 17:28:20
wpadnę gdzie chcesz xD
dokładnie, w końcu ktoś kto będzie chciał do tego tańczyć. Narazie jestem sama xD
theblackprince - 10/05/2012 17:29:32
To pogadam z mamą ^^
Hahahah, nie ma to jak tańce do 1D xD Nie wiem jak ty, ale ja najbardziej lubię tańczyć do One Thing :D
nojimmyprotested  - 10/05/2012 13:48:47
a tańczyłaś do dzwonka telefonu dentysty z jego ręką w ustach?
harryswife - 10/05/2012 13:50:31
hahahahaha, mistrzu! :D
nojimmyprotested - 10/05/2012 13:56:32
tak myślałam! : /
skyscraaaper  - 10/05/2012 12:41:37
fajnie tu ;* ; )
wbij :3

Najnowsze wpisy

#63

16/03/2013 13:20:45

#62

13/06/2012 16:12:21

#61

15/05/2012 18:23:47

#60

11/05/2012 18:53:56

#59

11/05/2012 18:30:56

#58

10/05/2012 22:33:59

#57

10/05/2012 19:16:02

#56

10/05/2012 15:51:02

Wszystkie wpisy