Photoblog.pl

Załóż konto

JednO . O  

2008/03/20   

 

« następne   poprzednie »

Ojej. macie. jedno zdjęcie. tymczasowe. odwiesAM

 O RADOCHa. mozna dawac komenty. i pW. ;d OŁ JE.

 

 

 

NO bO tEN.;;d

DawIDd. SIĘ uPOmNIAŁ O FOTKĘ.

wiec.

ode mnie dla CIebie ; ** : ** o . : )

 i badz juz miłY jO?

1 komentarz
Info

Komentowanie zdjęcia zostało wyłączone
przez użytkownika gusiek656.

dawid - 20/03/2008 20:09:52
noo eJ jestem juz miły chyba co niE?
a o fotce to wiesz co mysle . . .
ale masz pryszcza.. a niE :/ to kolczyk hehe:P zartuje sobie niE?
spoko :)
buźkA ;*

Najnowsze wpisy

Wpis gusiek656

22/03/2008 23:12:19

Wpis gusiek656

21/03/2008 14:34:48

Wpis gusiek656

21/03/2008 14:09:49

Wpis gusiek656

21/03/2008 9:41:14

Wpis gusiek656

21/03/2008 9:12:01

Wpis gusiek656

20/03/2008 20:05:43

Wpis gusiek656

30/01/2008 15:05:36

Wpis gusiek656

28/01/2008 9:40:35

Wszystkie wpisy