Photoblog.pl

Załóż konto

 

2014/04/20   

 

« następne   poprzednie »

Tak wiem wiem nie bylam idealan . atak wiem harakter mam chujowy .

No tak wiem sa ladniejsze . Milsze wrecz doskonale .

Tylko ze sie staralam naprawde sie staralam . 

jedyne co moge zrobic to oddac Ci naprawde wolnosc .

Przestac Cie meczyc soba . 

Wiem ze masz juz dosyc . 

A prze ze mnie nie mozesz ulozyc sobie zycia .

Dlatego lepiej bedzie jak odejde nie bede Cie wiazac do siebie .

Robie to z Milosci dla Twojego szczescia nie umiem inaczej .

Jesli kiedys bedziesz chciala pogadac bedziesz miala problem ,

to wiesz ja bede gdzies z boku zeby nie przeszkadzac . 

Zawsze Ci pomoge jesli tylko bede umiala 

Nie umiem inaczej probowalam nie pokazywac jak to kurwa boli . 

Ale mam juz dosc bolu . 

Caly czas placze i nie wiem co mam robic . Mam mentlik w glowie . 

Chcialam Ci dac znak do zastanowienia mowiac ze ' moje serce zamienia sie w glaz"

nie chodzilo mi o to ze Cie nie Kocham , Tylko o to zebys wrescie zdecydowala .

Kocham Cie bardzo mocno ....

 

 

.....................................................................................................................................

 

 

Dzisiejszy dzien troche chujowy.

Zmiana się pojawila  scielam grzywke teraz jest prosta .;D

jutro niby mialam byc u babci ale nie jade pierdole . wszytsko mnie boli cos jest nie tak 

chyba te 4 dni picia bro robia swoje . 

Mam juz dosc swiat . i caly czas jedno i to samo "jedz " " nic nie jadlas" 

kurwa teraz dopiero widza ze nie jem . ja pierdole ogarnijta wszyscy bede glodna bede jadla nie jestem glodna nie mam apetytu nie zjem  i nie bedzie mnie nikt zmuszal . 

Spacery z Jasiem bez cenne ;D i bro bro bro ... i te kurwa rozmowy o wszytskim i o byle gownie ;]

I spiewanie szalonej rudej .

takie rzeczy tylko z Toba ...

Brak komentarzy
Info

Tylko obserwowani przez użytkownika foryouonly
mogą komentować na tym fotoblogu.

Najnowsze wpisy

...

01/10/2015 18:28:54

Dziś....

23/03/2015 16:09:40

27.12.2014

29/12/2014 18:39:52

Wpis foryouonly

17/05/2014 8:56:36

Wpis foryouonly

28/04/2014 7:33:21

Wpis foryouonly

20/04/2014 20:40:47

Wpis foryouonly

18/04/2014 11:10:53

Wpis foryouonly

02/04/2014 18:01:15

Wszystkie wpisy