Photoblog.pl

Załóż konto

Kurczę po chińsku? 

2014/01/13   

ja sobie o

« następne   poprzednie »
ja sobie o

ostatnio caly czas sobie siedze i przegladam inspiracje w zakresie domow i ich wnetrz. nie wiem co mnie wzielo, ale nie moge sie doczekac jak bede w koncu mogla miec swoj, wymarzony dom:) cholera, daleko wzrokiem juz siegam!

 

cofajac sie do terazniejszosci- musze ogarnac dzis matme  i hiszpanski. 

nie mialam zbytnio postanowien noworocznych, wiec teraz postanowilam jedno- wszystko ogarne i nowe polrocze zaczne z takim pierdolnieciem, ze nic na koniec nie bede musiala poprawiac. 

 

to sie uda, musi!!!

3 komentarze
karollaa  - 15/01/2014 17:21:45
rzygam :) zamieszkajmy razem, będzie fajnie
feerb - 16/01/2014 20:55:46
no zamieszkajmy!

nieogarniamxddd  - 14/01/2014 6:16:41
Ładne ;)

+ wpadnij.

Najnowsze wpisy

heh z bratełem

29/03/2014 15:45:00

hehehe

14/03/2014 18:50:12

bardzo kreatywny tytuł

17/02/2014 19:13:20

motherfucker

01/02/2014 17:18:41

huhuhuhe

29/01/2014 12:04:23

jaaaaaaaa

26/01/2014 0:43:35

kamszot

22/01/2014 21:18:02

ja sobie o

13/01/2014 21:55:35

Wszystkie wpisy