Photoblog.pl

Załóż konto

 

2013/03/26   

I hate you but I love you..

« następne   poprzednie »
I hate you but I love you..
Powiększenie

Ale dzisiaj zimnoo.. grr.. ;/ Jakiaś masakraa z tą pogodą.. 

No wiec tak jak już mówiłam dzisiejszy dzień nie jest zbyt ciekawy ...Odkąd wstałam siedze na fb i pisze z przyjaciółką i pewnym koleegą.. ale mam zamiar dzieś sie dziś wybrać.. ale to zależy juź od pogody ..

Tak apropo ja cheem już do skq.. Strasznie nudnoo w tym domuu a od jt wypieki na święta i chrzcinyy grr.. -.- ...
alee cóż mówi sie trudno, zyje sie dali xd haha

 

Always and everywhere, I love you! 

 

Staree ale nadal jaree.. http://www.youtube.com/watch?v=NQsAjGcC7Fw Kocham tą piosenke <3 .. xd  



JaNo Always and everywhere, I love you!wiNo

1 komentarz
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika evelusaa.
makesmilex3  - 26/03/2013 12:40:40
ohh nawet o mnie wspomniałaaś. <3
nasze rozmowy zawsze spk *.*
myszaa ! =*

a tak wgl, śliczna jesteś <3

Najnowsze wpisy

...

01/06/2013 16:56:20

Do not go !!!

16/05/2013 12:31:19

Lovee...

28/03/2013 19:38:36

Fight,Love and Suffer..!

27/03/2013 12:39:08

I hate you but I love you..

26/03/2013 12:38:42

Wpis evelusaa

26/03/2013 12:16:41

Everything is in front of us!

26/03/2013 11:59:19