Photoblog.pl

Załóż konto

NIesmierTeLna zaJAwka :*  

2010/09/19   

 

« następne   poprzednie »

hahaaa ;d

nie ma to jak rasta pomysły po uzdatniaczach ;DD

ej mogli by zrobić taką kreskówkę ! była by prze sztos ! :D

Rasta atomówki ;DD

haha zarobili by miliony pewnie na niej 

Pozytywnie spójrz na świat choć to życie jest jak kat !!

 

yo yo my friends ;]


 

1 komentarz
sshisshaa  - 19/09/2010 22:27:45
haha zajebista wariacie
ty bez kitu taka kreskówa by sie przdała ;D ; p

Najnowsze wpisy

Wpis emil1b

21/09/2010 20:48:34

Wpis emil1b

19/09/2010 19:12:07

Wpis emil1b

20/08/2010 17:01:21

Wpis emil1b

19/08/2010 13:21:55

Wpis emil1b

04/06/2010 9:25:44

Wpis emil1b

22/04/2010 20:34:02

Wpis emil1b

24/12/2009 21:25:41

Wpis emil1b

12/12/2009 15:02:49

Wszystkie wpisy