Photoblog.pl

Załóż konto

 

2010/10/28   

;-/

« następne   poprzednie »
;-/

 

 

Nie chce mi sie zbytnio pisać notki bo oczywiście nie mam humoru ale to standard. Nie ma to jak fałszywe i egoistyczne osoby, które wchodzą każdemu w dupe przy każdej lepszej okazji... Nienawedze ich po prostu mam ochote takiej osbie mocno walnąć w morde i chciała bym żeby poznał/a taką  osobę która bedzie robiła to samo i by sie przynajmniej dowiedział/a jak to jest... Mieżenie na przerwach obgadywanie mówienie tekstów które rozwalają , to takie żałosne że  czasami nie mam siły nawet sie z tego śmiać... Myślą że są fajni bo są bogaci  mają wszystko albo że mają kolegów/ koleżanki starsze i ło mam sie bać?? Nie bądzcie śmieszni...

Albo osby które oceniają ludzi po wyglądzie... Spotkałam sie nie raz już z takim typem człowieka, te osoby to zwykłe świnie i idioci/tki. Nie bede pisać kto to i co i jak bo to nic nie zmieni...  Nie potrafie zrozumieć takich ludzi któży postępóją tak żałośnie jak pewnien pan... Po prostu teraz wie jak ja sie kiedyś czułam jakie to dziwne uczucie było przez moment... Gdy nas widzisz omijasz nas  dużym łukiem oczywiście bo wiesz że coś powiemy na głos i sobie siare przy kolegach zrobisz.... Tak taka prawda bo tak robimy... A wiesz czemu?? Bo cie nienawidze i chce byś wiedział jak to fajnie jest...Jesteś zwykłym śmieciem , skończonym debilem... tak takie jest zdanie na twój temat... i wiem że nie tylko ja mam takie zdanie...

Mam już dosyć ale cóż są ludzie i parapety nie... zawsze tak było i niestety będzie trzeba sie z tym pogodzić ale jest troudne tłumić w sobie tą złość, nienawiść, żal lub agresje...

Jest takie powiedzenie: Prawdziwych przyjaciół poznaje sie w biedzie. I ja właśnie takich mam. Prwdziwi, kochani i zawsze pomogą w trudnych sytuacjach... Kocham ich z całej siły bo tylko do nich moge zwróciś sie o pomoc, z nimi dobże sie bawić, wypłakać sie bo zawsze mnie rozumiecie i wspieracie. Kocham z wami spędzac czas typu na boisku w 21 bo zawsze jest zwała chociaż trudno was namówić na granie w kosza bo tego troche nie lubicie ale wiecie jaka jestem i zawsze gdy poprosze Gosia  pożyczy nam piłkę i pójdziemy pograć. Kocham z wami oglądać filmy i jeść płatki u Żanety bo gdy jest smutny momęt nie wstydze sie płkać przy was. Kocham z wami chodzić do Martyny na blały lub do mnie na pierwszą lekcje bo zawsze bolą nas brzuchy w tedy i śmiejemy sie że ktoś zaraz przyjdzie. Kocham z wami chodzić w lato na działke do Sylwii bo gdy robimy grilla zawsze pozwalacie mi tylko dmuchać bo mówicie ze ja bym całą altane podpaliła xd i jest mega śmiechu. Kocham z wami robić plakaty do Julii bo zawsze się śmiejemy i wyżeramy Julii z szuflady słodycze a plakat robimy zawsze 5 min przed tym jak musimy iśc do domu i oczywiście wszystko na szybko czasami nie ładnie ale to nic. Kocham z wami jeśc czekolade bo zawsze nam po niej odwala i np. z Julitą  możemy sie tylko na sb spojrzeć lub powiedzieć magiczne słowo BAZYLISZEK i brecha. Kocham z wami robić wszystko np. kłocić sie z Agatą czy w piosence było zaśpiewane głupie rash czy nie. Jesteście boscy i jak to Agata zawsze mówi Zajebistym trzeba sie urodzić xd i taka jest prawda... Nie ma deugich takich osób jak wy... Jesteście jedyni w swoim rodzaju i to w was uwielbiam. Ale nie można przecież zapomnieć o chłopakach hehe xd Kopi, Tomi, Pakito, Kowal, Ouken, Bartek, Lewa, Żaba, Adi, Kusia to zawsze jest zwała na lekcjach czy na dworzu. Rozbawia nas zwykłe imię Honorata hahaha albo jak pójdziemy na Nirvane  haha tylko my tak potrafimy haha uwielbiam was wszystkich bo tylko wy mie rozśmieszacie do łez i przy was mogę być sobo haha xd

Ale sie rozpisałam ło xd pewnie połowa tego nie przeczyt szczeże to wali mnie to haha xd napisałam to co czuje i myśle i to mi wystarczy ;D Ja już kończe bo musze się ogarnąć i do spania bo rano nie wstane xd papa ;*

 

6 komentarzy
xmartuchax13  - 13/11/2010 12:46:46
ładna notka;]
ouken  - 30/10/2010 10:27:14
bez kitu, najlepsza lekcja.
ouken  - 29/10/2010 22:55:07
śliczna.
hahaha, stołówka! XD
idiotycznienienormalna  - 29/10/2010 16:26:02
genialne zdjęcie.
obiecalam  - 29/10/2010 15:28:44
śliczna < 3
dariosos  - 28/10/2010 21:55:42
Nie zwracajcie na błędy ortograficzne bo pewnie jest ich mnustwo heh xd

Najnowsze wpisy

;P

11/12/2010 0:05:55

Wpis dariosos

22/11/2010 22:32:47

...

02/11/2010 17:43:25

;-/

28/10/2010 21:47:59

;))

13/10/2010 22:20:31

:*

07/10/2010 20:03:01

Wpis dariosos

03/10/2010 21:59:17

Wpis dariosos

12/09/2010 13:38:13

Wszystkie wpisy