Photoblog.pl

Załóż konto

.... 

2011/05/17   

 

« następne   poprzednie »

dodaje zdjecie bo chce napisac notke . fotka z przed dwoch lat ale nie mam co dodac.

 

a wiec powinnam sie uczyc ale nie mam zupelnie ochoty, egazminy mnie dobijaja mam ich az 21 w tym juz jeden za soba :O :( a jutro z nowu angielski nastepny nie potrzebny stres i wgl oo + nie umiejaca chodzic na obcasach pani ktora robi nie potrzebny halas wtesy kiedy ja powinnam sie skoncentorwac na pisaniu a i jeszcze jak miala pomoc to nie umie tylko mnie przytulala dwa razy i mowila ze zdam no i jak to ma sie do egzaminu . DLACZEGO JA??  , nie nawidze egzaminow z calego serca , tak jak z reszta pewnie kazdy.

 

pragne nocki ze stara grupa tak jak dawniej no ale teraz jak narazie to chyba nie osiagalne poczekam sb do half termu i moze wtedy cos sie wykabinuje :D

 

sobota byla cudowna , koncert udany oby wiecej takich wypadow , nie da sie opisac, troche mnie pozniej bolalo gardlo i troche bardziej niz gardlo nogi po powrocie ale warto bylo :):)

 

 

do wakacji jesczez tylko dwa miesiace :) oby jak najszybciej zlecialo bo chce juz wolnosci od szkoly !!!

 

urodziny Kingi tuz tuz , ja nie mam prezentu, czasu zeby go kupic ani ochoty chodzenia po sklepach, jedyne co dobre to wiem co chce kupic :) 

 

dobrze przystepuje do nauki

Bog zaplac Łosiowi ktory pomogl mi z wierszami ;p a no i tutaj tez sie upomne o notke o mnie na twoim fotoblogu, skoro jest tam moje zdjecie to mogla bys mi notke jakas fajna dac ^^ ale to tak na marginesie ;p

Daga= slyszalam ze upijasz sie pawelkiem

Dusia = slyszalam ze ubijasz sperme (oczywiscie musiala przekrecic slowa ;p )

6 komentarzy
curlejowa  - 19/05/2011 17:24:53
najbardziej mi sie podobaja ostatnie dwie linijki...
americanna  - 17/05/2011 23:55:31
hahahah ojj Daga Daga...
no ja mam jeszcze 8 testow. uf. ale 2 po halftermiku.
zdjecie cudne i nic sie nie zmienilas przez 2 lata, oo !
<3
sandlllaaa  - 17/05/2011 23:48:08
bo dla Dusi to trzeba aparat sluchowy kupic :D
paulinamarzena  - 17/05/2011 23:29:18
jaka długa notka ;D normalnie szok ! Zdasz egzaminy ! nie będzie zle ! ;****
losiekx33  - 17/05/2011 22:17:44
chciałabym oznajmić.. może nie wiesz.. że przyjęłam razem z sandrą k nową wiarę, naszym bogiem jest ŁoJezus więc ja, no i technicznie to nie mogę sobie sama zapłacić.. więc czekam na uiszczenie zaległej kwoty 10f dla mnie !

hahahahahahaha... kooooooochu <3 i nie ma za co ;*
imstillwaitingyou  - 17/05/2011 20:44:13
ładnie. ; **

+ powodzenia . ♥

Najnowsze wpisy

Wpis dagmara1312

 

Wpis dagmara1312

 

Wpis dagmara1312

 

Wpis dagmara1312

 

Wpis dagmara1312

 

Wpis dagmara1312

 

Wpis dagmara1312

 

Wpis dagmara1312

 

Wszystkie wpisy