Photoblog.pl

Załóż konto

cytatyyy ;) 

2011/09/30   

 

« następne   poprzednie »

Miłość, miłość i jeszcze raz miłość ;d wszędzie miłość :* u was też?

Haa. Jak na razie wróciłam, nie wiem co będzie dalej z tym blogiem.. zawieśić?

Ehm nie wiem ;dd w szkole zajebiście! w pełni znaczenia tego słowa ;*;*;*

kocham to! a to dzięki niemu;* dzięki niemu nie chce weekendu i chcę chodzić do szkoły codziennie! ;dd jestem w szoku ;] ^^

 

 

  • uśmiech to 1 / 2 pocałunku , więc uśmiechnij się do mnie dwa razy .
  • Moim marzenie jest być Jego marzeniem ; *
  • Pragnę Cię jak gargamel smerfów. e
  • Przy tych twoich bajeczkach chłopcze to nawet Andersen wymięka ;D
  • - Która godzina ?
    - Szczęśliwi czssu nie liczą .
    - A ty jesteś szczęśliwa??
    - Jest osiem po jedenastej .

 

 

Najgorsze jest gdy odtrącasz na prawdę fajnego faceta, któremu na Tobie zależy tylko dlatego, że w głowie siedzi Ci frajer, który Cię zranił. ! ;x

 


- Płaczesz ?

- Nie , tusz do rzęs sobie zmywam ! ;s

 

A kiedy już będziemy razem zademonstrujesz mi dwukropek i gwiazdkę ;* <3

 

są takie osoby, na których widok od razu japa mi się cieszy e

Nawet sobie nie wyobrażasz ile rzeczy mówię Ci w myślach..

 


 

 

2 komentarze
pwsk97  - 02/10/2011 10:35:40
świetne zdj.
pozdrawiam :)
jebne  - 01/10/2011 12:51:14
fajne .

Najnowsze wpisy

Wpis cyyytatyxd

30/09/2011 16:51:52

:D

30/08/2011 12:07:15

( ;

30/08/2011 11:38:51

Wpis cyyytatyxd

27/06/2011 13:45:22

:D

24/06/2011 19:08:59

;)

24/06/2011 14:30:59

Wpis cyyytatyxd

23/06/2011 21:06:34

Wpis cyyytatyxd

22/06/2011 15:05:58

Wszystkie wpisy