photoblog.pl
Załóż konto
Ważne!

Zdjęcie widoczne dla użytkowników posiadających konto PRO

Kup konto PRO
Dodane 18 CZERWCA 2012
1026
Dodano: 18 CZERWCA 2012

piosenka


Temat jaki wybrałam na ten upalny, poniedziałkowy wieczór to ABORCJA.

Temat na czasie, co do, którego  zdania są podzielone. Jedni uważają, ze kobieta sama powinna decydować o tym, czy chce urodzić i wychowywać dziecko, a inni, że  to zwyczajne zabójstwo, które nie powinno mieć absolutnie miejsca w naszym życiu.

Ja zaliczam się do tej drugiej grupy. Przerażające jest to, że nielegalnej aborcji można dokonać dziś w zasadzie bez problemu. Trochę kasy i właśnie jedna maleńka istotka traci szansę, by żyć.  Idąc z kimś do łóżka powinno się być świadomym konsekwencji, jakie ewentualnie mogą zaistnieć. Decydując się na współżycie z reguły jesteśmy w wieku, w którym doskonale wiemy, że dzieciaki z kapusty się nie biorą, ani nic wspólnego nie ma z tym niewinny bocian, którego tu się wrabia : P

Ogromną niesprawiedliwością jest to, że niektóre małżeństwa latami starają się o maluszków i niestety nie jest im dane, by doświadczyć tego cudu, a niektóre Panie, po zbyt namiętnej nocy orientują się nagle, że są w ciąży, kompletnie zdziwione i bez jakichkolwiek skrupułów, zajmują się załatwianiem kasy i ustaleniem terminu wizyty u ginekologa, by usunąć ciążę.

Jakie znaczenie ma to, że właśnie zabijają niewinną istotkę? Co z tego, że rodząc to dziecko i oddając je do adopcji sprawiły, by najpiękniejszy prezent ludziom, którzy nie mogą mieć własnych dzieci i tylko czekają, by ten mały skarb przyjąć do siebie? Lepiej wywalić trochę kasy i mieć problem z głowy. Kariera i dobrobyt są przecież ważniejsze.

Pewnie są też takie kobiety, które boją się reakcji otoczenia. Na to, ze było dziecko i nagle, go nie ma. Bo o wiele łatwiej jest wmówić poronienie w początkowej fazie ciąży. Ale co jest gorsze? Znoszenie krzywych spojrzeń sąsiadek przez jakiś czas, czy całe życie ze świadomością, że zabiło się własne, niewinne dziecko?

Oczywiście w przypadku poczęcia dziecka w wyniku gwałtu jestem w stanie zrozumieć, że taka kobieta, chce to dziecko usunąć. To samo w przypadku jakichś ciężkich chorób, z którymi mogliby sobie nie poradzić.

Patrząc czasami na wiadomości pokazywane w telewizji, odnośnie znęcania się nad dziećmi też przejdzie mi przez myśl, że już chyba mniej nacierpiałyby się, gdyby zostały usunięte, ale cholera, to nie jest rozwiązanie i wyjście z sytuacji.

Są okienka życia, które są fenomenalnym jak dla mnie wynalazkiem. Z racji bezpieczeństwa maluszków, jak i też jakiegoś komfortu psychicznego dla matki, o ile w ogóle takowy w obecnej sytuacji może zaistnieć.

Reasumując jestem stanowczo przeciwko aborcji i jestem za tym, by zwalczano wszelakie jej przejawy.

Kinga-cytatyiopisy

Komentarze

~gosc ja do osoby podpisanej jako oniryczna . MOwisz ze jestes za Aborcja ze za duzo jest Twarzy do wykarmnienia na tej ziemi tak ? skoro tak uważasz to co Ty tu robisz ,skoro jest za duzo to czemu twoja mama pozwolila Ci zyc czemu nie odebrala Ci zycia nie oddala do Aborcji?!!! Kobieta w ciazy juz w 10 tygodniu nosi nie zlepek komurek lecz juz czlowieka ,wtedy juz serduszko bije , na swiecie jest 101 rodzin ktore czeka by moglo dostac takie malenstwo z Adopcji,Wiec jesli nie chcecie swojego dziecka oddajcie do Adopcji by inni mogli dac jemu nowe i szczesliwe Zycie. Chcesz zabic Zabij siebie lecz Dziecku pozwól Żyć!!!! na swiecei moge powiedziec jest kolo 40 tysiecy ludzi ktore sa przeciw Aborcji wiec wczesniej czy pozniej wygramy i zamkniemy temat Aborcji ,
30/09/2012 1:05:30
onethink Mimo wszystko każdy ma prawo do życie koniec kropka. Pozdrawiam :)
19/06/2012 16:28:12
paulinovata A co mają powiedziec ludzie,ktorzy np. z roznych powodów nie maja warunkow do stworzenia rodzny dla dziecka, zalozmy ze pracuja, ale ledwo im starcza do konca miesiaca, i jeszcze ma dziecko do tego dojsc? Po co mieć dziecko w takim razie, skoro pozniej mialoby sie mu odmowic w sklepie lizaka, czy innych przyjemności. Tylko szkoda dziecka, ze mialoby zyc w biedzie. Jesli dziecko jest niechciane, z roznych powodow, to nie mozna go urodzic na sile. Do tego trzeba miec warunki oraz pieniadze. Dziecko w tych czasach jest drogie.
19/06/2012 21:02:27
onethink Jeśli każdy miałby patrzeć tylko na to jaką sytuacje finansową ma to dzieci przynajmniej w Polsce nie byłoby prawie wcale, bo większość ludzi żyje na poziomie normalnym albo właśnie prosto mówiąc biedują. Już teraz nasz kraj ma niż właśnie z ilością rodzących się dzieci. Nawiązując do tego co napisałaś czym zrobimy większą krzywdę myśląc już o uczuciach dziecka, tym że wytłumaczymy i nie kupimy lizaka czy tym że odbierzemy mu prawo do życia ? Najważniejsza jest miłość, dawać tyle ile tylko można, a jeśli już naprawdę jest to niemożliwe zostaje dom dziecka, można powiedzieć że nic fajnego, ale tu jest przynajmniej nadzieja na normalne życie niż już odbierać mu życie nie dając żadnej szansy.
17/08/2012 19:58:11

Junior takietammxd Zgadzam się. ;)

a jak wy niżej macie jakiś problem to z tym to przecież nie musicie czytać. -.-
01/07/2012 20:00:57
0niryczna zawsze mnie śmieszy ten argument o usuwaniu ciąży wyniklej z gwałtu u osób tak zagorzale sprzeciwiających się aborcji! przeczycie sami sobie!
ludzie, czy wy naprawdę nie zdajecie sobie sprawy, że już w tej chwili ludzi na naszej planecie jest ZA DUŻO, że żyłoby sie znacznie lepiej gdyby było mniej gęb do wyżywienia? standard życia znacznie by wzrósł! ale oczywiście nie, człowiek sie panoszy na Ziemi jakby był jej panem i władcą, wszystko przez to poronione "rozmnażajcie się i czyńcie sobie ziemię poddaną";/
wiec ja jestem jak najbardziej ZA aborcja, i mam nadzieję, że świadomość ludzi w tym względzie będzie rosła, że dojrzeją oni do myśli, jak bardzo dobrym jest to rozwiązaniem wielu problemów (nawet tych o ktorych po części wspominasz pod koniec notki) i dopuszczą do siebie, że płód jako zlepek komórek nie może być człowiekiem, więc to nawet nie jest zabójstwo. Nawet jeśli usuwane są większe płody - jak można mówić o zabójstwie czegoś, co nie ma nawet świadomości i innych wyższych wartości świadczących o człowieczeństwie? To tak jak pozbycie się zbędnego naskórka, czy obcięcie włosów lub przerośniętych paznokci. Wszak organizm kobiety niejednokrotnie w ciągu życia sam, naturalnie dokonuje aborcji nie dopuszczając do zagnieżdżenia sie zapłodnionego zarodka...
18/06/2012 23:20:42
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 53
~itakietam Oniryczna proponowała bym Ci dobrego psychologa
19/06/2012 19:27:20
~itakietam i jeszcze jedno jeśli ktoś chce się zabić zrobi to odrazu bez opowiadania temu komuś obcemu a ty Oniryczna moim zdaniem szukasz pomocy tylko może nie zdajesz sobie z tego sprawy bo zabrakło bliskości i miłość w twoim życiu a sama nie potrafisz sprostać niektórym uczuciom i myślisz że śmierć przyniesie ci ukojenie w depresji
19/06/2012 19:42:53
~mickeyymousex3 Oniryczna - to po cholere żyjesz ?! zabij sie, będzie większy komfort. Ty sie zabij a za to ktoś inny przyjdzie na swiat ! to nie jest tak, że zabicie tego 'zarodka' wogóle go nie boli i nic nie kosztuje. ku.wa to boli każde z nich ! jest człowiek, który wykonywał aborcje, kiedyś to nagrał i zobaczył jak to maleńkie dziecko, które jeszcze nie ma rozwiniętych kończyn broni się ! wyrywa się, jak tylko może. A jak byś sie czuła, gdybyś dowiedziała się, że miało cie nie być ? że chcieli cie abortować. zastanów sie, dlaczego inni mają nie żyć, a ty tak ?! pozdrawiam wszystkich ułomnych, którzy mają twoje myślenie . mickeyymousex3
19/06/2012 20:42:42
sweetsad Życie to życie, nie ważne czy w 3 tyg ciąży czy później. Jestem całkowicie przeciw. Argument 'przeludnienia' według mnie jest bezsensu. przecież każdego dnia ktoś umiera a na jego miejsce rodzi się nowy człowiek, wszystko się w pewien sposób wyrównuje. Oniryczna, przepraszam, ale nie jestem w stanie pojąć jak możesz być przeciwko życiu. masz przyjaciół, znajomych, wyobrażasz sobie co by było gdyby ktoś postanowił ich zabić? A Ty- nie chcesz żyć? Dlaczego?
19/06/2012 22:27:12
kamylka10289 Ludzi jest zdecydowanie za dużo na ziemi. Aczkolwiek jeżeli chodzi o aborcje to nie mam tu wyrobionego zdania.
01/07/2012 13:51:12

mickeyymousex3 jestem przeciw aborcji. raz kłóciłam sie o to z wujkiem, który oczywiście uważa, że jest to podłe, ale w przypadkach gwałtu jest to dopuszczalne. jestem całkiem przeciw, ponieważ nie ma argumentu, który pozwala zabić dziecko !! żadnego ! fakt faktem to jest dziecko, nasze dziecko, które my urodzimy. jeżeli nie chce sie tego dziecka, można je oddać do adopcji, ale NIKT NIE MA PRAWA ZABIJAĆ ! NIKT ! te maleństwa nie są niczemu winne, to nie jest ich wina, że jakaś nieodpowiedzialna kobieda poszła sie pieprzyć < przepraszam za słownictwo..> i teraz nie chce tego dziecka. Gwałt? owszem, rozumiem, nie miała na to wpływu, ale zabić ? oddać do adopcji, jeśli już jest taka konieczność.. w przypadkach, kiedy życie matki jest zagrożone, rozumiem, to jedyny przypadek, który rozumiem, jednak ja wolałabym sama umrzeć niż zabić małą istotkę, która niczemu nie zawiniła, ani temu,nieodpowiedzialny, ani temu, że ktoś kogoś zgwałcił, ani temu, że ktoś jest chory. dziękuje, jesli ktoś to przeczytał. pozdrawiam :*
19/06/2012 20:52:20
beatrice97 Nawet kobieta, która została zgwałcona nie powinna zabijać swojego dziecka. Przecież to też jest człowiek. Chyba nikt z nas nie chciałby, żeby jego matka go zabiła...
Kompletnie nie rozumiem ludzi, którzy piszą tu, że jakim prawem opisujesz temat z którym nie miałaś styczności... -,- Nie trzeba mieć z tym styczności, wystarczy mieć mózg.
01/07/2012 10:50:51

gabrystiella Jak można się wypowiadać na temat z którym nie miało się styczności? O.o
19/06/2012 12:13:42
cytatyiopisy To, że bezpośrednio tego nie doświadczyłam nie oznacza, ze pośrednio nie miałam z tym styczności. Zresztą piszę na tematy, które chcą czytelnicy, by byli poruszane. Bo nie tylko ja się wypowiadam, ale też i Wy w swoich komentarzach.
Ale jak coś Ci nie odpowiada to oczywiście nikt Cię do zaglądania tu nie zmusza :)
19/06/2012 14:07:45
gabrystiella nie chodzi o to ze mi coś nie odpowiada... po prostu mają Cię tu za bóstwo nie przesadzając :P moze nawet jak wyrocznię. pisza ci na jaki temat chcą rozmawiac a ty zachowujesz sie jak jakiś amatorski psycholog... -.- do takich tematów trzeba dorosnąć:P
19/06/2012 22:05:13
beatrice97 Przecież to jest prawda. Aborcja to zabójstwo i nigdy nie powinni takiego czegoś wymyślić. Kobieta kochając się z mężczyzną, powinna wiedzieć co może się stać. A gdy dojdzie do ciąży, powinna się z tym pogodzić i pomyśleć jaka była głupia.
01/07/2012 10:47:06

ficticio kilka dni temu czytałam o kobiecie w Chinach. miała męża i jedno dziecko. usuneli jej drugie dziecko w 7 miesiącu ciąży, bo jej rodziny nie stać było na zapłacenie grzywny -,-
w tych całych Chinach niby takie przeludnienie a wyjedziesz za miasto to na kilka kilometrów nie ma nic. i gdzie tu logika . ;o
19/06/2012 8:40:42
Zobacz wszystkie odpowiedzi: 14
0niryczna bo poruszyłaś temat ogólny, który dotyczy wszystkich ludzi na calej Ziemi, wiec rozwazajc go, nie mozemy ograniczyc sie do jakiegos małego fragmentu całego społeczenstwa. skoro nawet z nazwy jest to zagadnienie SPOŁECZNE, a nie dotyczace np tylko Polaków
19/06/2012 17:07:16
cytatyiopisy Ale powtarzam, że Ty wyciągasz jakieś najgorsze przypadki, by nadać wyższość swojemu zdaniu i nie wiem, jej dramaturgię?
19/06/2012 17:11:18
0niryczna nie najgorsze - realne i zastrazająco częste. częstsze niż te wszystkie aborcje
19/06/2012 18:35:12
~mickeyymousex3 przepraszam, że się wtrącam. ale ludzie chcą mieć dzieci bo to daje im szczęście ! moja mama ciągle mówi, że dobrze, że mam młodsze rodzeństwo, bo jak ja sie wyprowadzę, to oni jeszcze będą przez pare lat z nią mieszkać. nie wyobrażam sobie życia, bez mojej siostry i brata. i chciałabym, żeby było nas więcej, szczerze mówiąc. to cudowne, kiedy mój malutki braciszek podchodzi i bez niczego się przytula. dzieci to szczęscie, a nie przedłużenie gatunku !
19/06/2012 22:10:46
sweetsad mam 6 rodzeństwa, według Ciebie moja Mama powinna jedno zostawić a resztę powybijać , tak?
19/06/2012 22:32:12

zyciekurwa JESTEŚ GENIALNA, NOTKA MISTRZOWSKA! : )
18/06/2012 22:36:26
cytatyiopisy Dziękuję, ale bez przesady ;)
18/06/2012 22:38:08
zyciekurwa Oj nie przesadzam, jesteś boska, na prawdę! : ) I nie rozumiem osoby, która gdzieś tam napisała, że nie możesz się wypowiadać bo nie studiujesz i nic na ten temat nie wiesz. TO GŁUPOTA! Przecież każdy ma prawo się wypowiedzieć na dany temat i nikt do czytania nie zmusza! : *

POZDRAWIAM : >
19/06/2012 21:36:04

~zdecydowanenie studiuję pedagogikę-resocjalizację i z doświadczenia wiem , że to nie jest takie łatwe jak to opisujesz.. niedobrze jak ktoś wypowiada się na temat , który jest mu zupełnie obcy i mało wie o temacie. to, że jesteś przeciwna aborcji nie oznacza, że masz prawo do oceniania kogoś i mierzenia jedną miarą. podając przykłady 'dzieci z kapusty, bociana czy namiętnej nocy' . lepiej zajmij się cytatami i opisami tak jak jest to napisane w nazwie fotobloga.
19/06/2012 20:50:31
cytatyiopisy To, że nie studiuję nie znaczy, że jestem kimś gorszym od Ciebie. Nie oceniam nikogo, piszę jedynie o własnym zdaniu i daję ludziom mozliwość do wymiany zdań.
Ale do czytania nie zmuszam.
19/06/2012 20:59:45

slonc Hej :) Przepraszam, że się wtrącam, ale tak jak tutaj jest napisane ABORCJA - zabójstwo dziecka . Tak to prawda . Przecież takie maleństwo jest najpiękniejszym darem na świecie . Dam Wam przykład taki . Jeśli dziewczyna zajdzie w nieplanowaną ciążę i dokona aborcji tej ciąży, a po kilku latach gdy się będzie starała ze swoim chłopakiem/mężem czy tam kim o maleństwo i im nie będzie wychodziło to wybierze się do ginekologa i ginekolog oznajmi, że nie może być ju z w ciąży . No i wtedy będzie miała wyrzuty sumienia, że zabiła własne dziecko . Więc zastanówcie się zanim tego dokonacie . Jeśli mi by się coś takiego trafiło i chłopak mój np., by nalegał na usunięcie to bym powiedziała stanowcze NIE . Jakby odszedł to trudno, ale jeśli by mnie kochał to by nie zostawił mnie a szczególnie z dzieckiem malutkim . Dziewczyny zastanówcie się zanim będziecie chciały zabić maleństwo . :)
19/06/2012 20:48:46
siczkam ja też jestem za aborcją .
według mnie Aborcja jest mniejszą krzywdą .
i jest na pewno lepsza od tego jak później nieodpowiedzialne matki mordują noworodki .... zresztą nie o to chodzi . po prostu w naszym kraju nie wszystkich stać na dzieci .

a wgl zachęcam was wszystkich do posłuchania piosenki Ani Sool - Aborcja .
19/06/2012 20:22:23
cytatyiopisy Zgadzam się, że w dzisiejszych czasach, w naszym kraju utrzymanie dziecka to nie jest prosta sprawa. Ale czy ważniejsze są jakieś dobra materialne, czy miłość i ciepło rodzinne?
19/06/2012 20:25:52

~justyna Zapomniałam dodac Kiniu, że całkowicie się z Tobą zgadzam. Popieram.
"Ogromną niesprawiedliwością jest to, że niektóre małżeństwa latami starają się o maluszków i niestety nie jest im dane, by doświadczyć tego cudu, a niektóre Panie, po zbyt namiętnej nocy orientują się nagle, że są w ciąży, kompletnie zdziwione i bez jakichkolwiek skrupułów, zajmują się załatwianiem kasy i ustaleniem terminu wizyty u ginekologa, by usunąć ciążę". - taka jest prawda. Kiedyś może zrozumiecie, jak sami będziecie w takim wieku, że zapragneicie dziecka.. Ufam, że może kiedyś poglądy naszego społeczeństwa zmienią się na lepsze! ;)

19/06/2012 19:17:29
cytatyiopisy Ja może i jestem nieobiektywna w tej sprawie. Bo uwielbiam wszystkie maleństwa i pragnę mieć swoje, choć jeszcze nie teraz, wiadomo. Ale też jestem pewna, ze gdyby przytrafiłoby mi się to wcześniej to zajęłabym się tym dzieckiem, jak najlepiej bym potrafiła. Nawet kosztem jakiś błędów, czy nie chodzenia na dyskoteki, z których nic dobrego raczej wynieść nie można.
Ale to chyba kwestia dojrzałości, którym niektórym osobom idącym do łóżka, zwyczajnie brak...
19/06/2012 19:24:22

~justyna Jak ja czytam niektóre komentarze, to aż mam wrażenie, że to nie ludzie, tylko dziwne istoty nie z tej planety. Nie chodzi mi o to żebym teraz tu krytykowała, bądź sie z kimś kłóciła ;)) absolutnie nie.. Uważam, że błędne jest to, co tu piszecie.. Za aborcją? Jak można być za aborcją?! To tak jak by Was się zabiło.. Gdyby wasze mamy to zrobiły to nie byłoby Was dziś tutaj, na tym świecie.. Wgl nie wiem jak można mówić, że dziecko w łonie matki nie jest dzieciątkiem, że to tylko płód.. To ja się pytam w takim razie, kim ono jest? robakiem, kosmitą?? Bardzo niedojrzała odpowiedź.. Gdyby chociaż ktoś z Was wiedział, czym tak naprawdę jest aborcja, może by o tym inaczej pomyślał. To jest zabójstwo! Ludzie, którzy to robią, zawzwyczaj nie potrafią sobie poradzić w życiu.. (wiem, co piszę) Zabijają małą istote, która kiedyś mogła mieć swoją rodzinę, być w życiu kimś. To przecież np wasze dziecko. Jeszcze raz podkreślam to zabójstwo, zabijają malutkiego człowieczka, rwą go kawałek po kawałku. To tak jak by ucinano Nam- istotą żyjącym po kolei: nogi, palce ręce, kawałek po kawałku.. To jest straszne, że istnieje taka część naszego społeczeństwa, która to zwyczajnie popiera. Naprawdę straszne... Co więcej, są w życiu takie chwile, kiedy mama dowiaduje się, że dziecko jeszcze w łonie matki nie żyje, przechodzi tragedię... A tu są ludzie, którzy by zabijali tak po prostu. Nazywajmy rzeczy po imieniu, to nie płód- to dzieciątko Boże! Kazdy ma prawo do życia, uwierzcie mi. Pozdrawiam
19/06/2012 19:12:22
impoosible Ja jestem jak najbardziej przeciwko aborcji. Oglądałam rozmowy w toku, już nawet dawno, gdzie były kobiety, które mają po kilkoro dzieci, oraz kobiety, które dokonały aborcji, raz, dwa a nawet trzy razy. Po tym, jak kobieta która dokonała aborcji, opowiadała o tym, weszła kobieta która jest przeciwko aborcji i się kłóciły. Ja na temat aborcji wiem nawet dużo, ponieważ w tym roku na lekcji religii katecheta przeprowadził nam lekcję na temat aborcji i eutanazji. Mieliśmy podane bodajże 4 sposoby usunięcia dziecka, które są drastyczne! Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem kobiet, które usuwają ciąże. Zrozumiem te, które są chore i zaszły w ciążę, a urodzenie dziecka wiąże się z tym, że albo matka umrze, albo dziecko, bądź któreś z nich może zachorować. Nie rozumiem też nazywania dziecka nawet w tych pierwszych miesiącach skrzekiem krwi, zlepkiem komórek, virginią (tak mieliśmy na ulotce od katechety). Mieliśmy tam także opisany każdy miesiąc życia dziecka i wychodzi na to, ze dziecko mając 3 miesiące, jest już w pełni rozwinięte, a w następnych miesiącach tylko rośnie. Był pokazywany sposób aborcji : do dróg rodnych matki, wkłada się wejście do maszyny podobnej do odkurzacza. Gdy tą maszynę się uruchamia, wciąga ona dziecko, a dziecko w środku jest rozrywane na strzępy. Mogłabym opisywać każdą z metod, z którymi zostałam zapoznana, ale jak tylko wspominam o tym, robi mi się niedobrze. Mam nadzieję, że zrobią coś z tymi nielegalnymi aborcjami.
19/06/2012 16:39:30
everagain Na "Oglądałam rozmowy w toku" komentarz powinien się skończyć :)
Dla Twojej wiadomości - w tym programie przychodzisz, oni dają Ci scenariusz i masz się go trzymać, a nie opowiadać o swoich problemach ;)
19/06/2012 18:06:02
impoosible Ale ja nie tylko na podstawie oglądania tego jednego odcinka rozmów w toku tak sądzę. Jak wspomniałam, temat miałam poruszany i u katechety, ale i także u pielęgniarki w szkole. Pewnie przeczytałaś tylko to, i nawet nie wiesz co dalej napisałam. Dla twojej wiadomości tylko napisałam, że oglądałam, i były tam baby które usunęły ciążę.
Czyli co, przychodzi nastoletnia matka tam, i zmyśla że urodziła dziecko?
19/06/2012 19:07:25

madziik96 Moja mama chciała usunąć ciąże ... Miała powody, ale tego nie zrobiła ; ) Rozmyśliła się w ostatniej chwili. Nie chciała odbierać życia dziecku, które nie jest niczemu winne... Nie umiałaby z tym żyć. W sumie to nie rozumiem kobiet, które decydują się na aborcje.
No i dzisiaj mam już 4-miesięczną zdrowiutką siostrę <3
18/06/2012 23:11:52
cytatyiopisy I oby cały czas była zdrowiutka <3
19/06/2012 18:15:10

~alalala Dziewczyno *.* Twój geniusz jest niedoopisania O.o Lubię Twój mózg ! :3
Notka jest genialna < 3
19/06/2012 13:07:57
cytatyiopisy Oddam go w dobre ręce, w złe też :P
Dziękuję <3
19/06/2012 18:14:54

smallbiiglove ty jesteś genialna ;) ja bym nie była w stanie napisac takich przemyslen jakie ty tu posiadzasz na tym fbl ;D jestes niesamowita ;D
18/06/2012 23:01:59
cytatyiopisy bez przesady :)
19/06/2012 18:14:33

~karolinka Ja również jestem przeciwko aborcji. To jest okropne, zabić dziecko, które nawet się nie narodziło...
a może następny temat na notkę to rasizm?
Wiesz, ja tylko daję przykład, nie narzucam się;*
a notki jak zawsze świetne, pozdrawiam:*
19/06/2012 18:02:34
gozdal tak tak ale jak dziewczyna zostanie zgwałcona to co ma robić jesli nie jest w stanie urodzić .? urodzić i sama sie zabić .?
19/06/2012 17:38:39
cytatyiopisy Przeczytaj notkę ponownie, a znajdziesz odpowiedź.
19/06/2012 17:45:03

noemi16 Przeczytałam i w pełni zgadzam się z Tobą. Więcej nawet mówiąc, jestem w tzw Donum Vitae i zajmujemy się obroną życia,różne akcje, marsze w formie pikników na które przychodzi kilka tysięcy osób czy chociażby msze "bez prądu" gdzie zawsze jest super ekipa zajmująca się oprawą muzyczną, a jedynym źródłem światła są małe podgrzewacze w literatkach i wszystko ma taki klimat :D poprzez to mamy wielką satysfakcje gdy dowiadujemy się , że ktoś właśnie dzięki nam zrezygnował z aborcji bo zyskujemy jedno zachowane życie, poza tym świetnie się bawimy podczas przygotowań do różnych imprez i w ogóle poznajemy wspaniałych ludzi, nowe znajomości , przyjaźnie, czy jak w moim przypadku nawet chłopaka :) W dzisiejszych czasach ludzie nie znają wartości życia ludzkiego i nie rozumiem jakim prawem decydują o czyimś życiu , które na dodatek sami wskrzesili ;)
19/06/2012 17:13:54

Informacje o cytatyiopisy


Inni zdjęcia: 27.7 idgaf94Dno i odbitka pamietnikpotworaOSTATNIE KSIĘŻYCOWE ŚWIATŁO xavekittyxTo nie reklama. ezekh114;) virgo123Patrz pod nogi bluebird111548 akcentovaNA DOBRANOC :) halinamRekina śpiew bluebird11Z tortem patrusia1991gd