Photoblog.pl

Załóż konto

 

2010/08/19   

;)

« następne   poprzednie »
;)

Dzisiejszy dzień w pracy należy zaliczyć do pozytywnych ;D
Szczególnie sprawę niemogącą czekac ;D

 

Ogólnie nie jest najgorzej..

Wczoraj malutka bomba, dzisiaj zdaje sie, ze powtórka z Qzynką.

Noc z piątku na sobotę zostanie zapamiętana na dłuuugo ;DD

 

Skoda jakoś żyje. Dwukolorowa ale jeździ.

Ś.P. Dzik. [*]

A redaktorkom, którzy piszą niestworzone rzeczy oraz mówią o tym w TV z głębokim pozdrowieniem CHUJ WAM W DUPY. ;)

Pozdro.

2 komentarze
crisse  - 20/08/2010 7:52:45
Mi osobiście to nie przeszkadza ;)) ;D
No wyszło jak wyszło ;D
qucys  - 19/08/2010 23:29:26
nie jeździjcie z Ekiertem z przodu!!!

Najnowsze wpisy

Wpis crisse

 

Wpis crisse

 

Dwa jabole tańczą!

 

xd

 

Wpis crisse

 

Wpis crisse

 

Wpis crisse

 

;)

 

Wszystkie wpisy