Photoblog.pl

Załóż konto

Być kimś, być sobą!  

2012/10/15   

 

« następne   poprzednie »

...Chodz wypijemy za PRT wypijemy za Perwer,
Za prawdziwych przyjaciół i za inne brednie.
Za dziewczyny, które są nam wierne bo sami jesteśmy wierni,
I za to że jesteśmy tego tak ślepo pewni.
Jebnij za zasady te twarde jak skała,
Drugiego polej za całą resztę przekłamań.
Wal strzała, za każdy raz gdy jako ziom dałeś ciała,
Po tym ja i będziemy tak pili do rana.
Po jednym za wszystkie kłamstwa małe i wielkie,
I skoro już tak to lepiej idź po następną butelkę.
Będę chlać, aż wszystko jebnie i niech już jebnie,
To jest mi nie potrzebne skończę sam będzie pięknie.
Nie jedna dzisiaj pęknie spłonie pół wagi,
Wygnasz własnych klasyków po cichu spróbuje zabić nas.
Czas sam pokazał nam drogę,
Przez dno dna ku niebu dzisiaj spotkam się z Bogiem...

 

tam bedzie lepiej tutaj ktos nas oklamal.

Brak komentarzy
Info

Komentowanie zdjęcia zostało wyłączone
przez użytkownika crazynicolka.

Najnowsze wpisy

Wpis crazynicolka

 

Wpis crazynicolka

 

Wpis crazynicolka

 

Mielno '12

 

Wpis crazynicolka

 

Wpis crazynicolka

 

Wpis crazynicolka

 

Wpis crazynicolka

 

Wszystkie wpisy