Photoblog.pl

Załóż konto

Odzyskac kontrole i byc zdrowa 

2020/08/27   

 

« następne   poprzednie »

Zgubienie 0.5 kilo zajelo mi 2.5 miesiaca. To jest smieszne, biorac pod uwage iz cwicze 4 razy w tygodniu.

 

x3.9

 

Powinno juz byc x9.9, a teraz nie wiem czy zdaze do tylu zejsc do rozpoczecia studiow. Dzis ide na dodatkowa nocke, zostalo mi ich tylko 7. Za tydzien bede w Polsce na tygodniowym urlopie. Musze przymierzyc wszystko co mam i zastanowic sie co zabrac na studia. Nie powinno byc problemu, bo w wiekszosc z tych ubran sie nie mieszcze. Przez te 8 dni bede cwiczyc codziennie i notowac co jem. Czekam na telefon od Peer Guide'a, mial zadzwonic miedzy 4.30 a 8.30, wiec znajac moje szczescie zadzwoni jak bede w samochodzie, albo jak bede zajeta w pracy. Nie dostalam jeszcze maila z loginem na uczelnie, a wszyscy juz dostali. Jeszcze nie zaczelam studiow, a juz nie podoba mi sie jak ten uniwerek traktuje doroslych studentow. Ale damy rade. Napisze jak bedzie x2.9, oby nie za kolejna 2 miesiace.

 

Do zobaczenia za tydzien mam nadzieje!

5 komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika chuda35.
padholder  - 31/08/2020 0:12:38
studiujesz w UK ?
chuda35 - 01/09/2020 7:27:57 z telefonu komórkowego
Tak, Mieszkam i pracuje tu od 2012, a od wrzesnia zaczynam studia.
padholder - 01/09/2020 21:27:14
brawo za decyzję i determinację ...co będziesz studiować ?
chuda35 - 12/09/2020 21:51:41
Produkcje filmowa i telewizyjna. Zaczelam studiowac ten kierunek 8 lat temu w Australii, ale skonczyla mi sie kasa i musialam porzucic nauke.
padholder - 13/09/2020 14:38:33
a na jakiej uczelni rozpoczynasz te studia ?

Najnowsze wpisy

Wpis chuda35

 

Wpis chuda35

 

Wpis chuda35

 

Wpis chuda35

 

Wpis chuda35

 

Jo doesn't live here anymore

 

Wpis chuda35

 

Wpis chuda35

 

Wszystkie wpisy