photoblog.pl
Załóż konto
Dodano: 29 MARCA 2017

szampony

Witam!

 

Odnośnie tego, co myje mi łeb mam 2 wymagania: żeby odświeżało (czyli myło) i żeby nie swędział mnie po myciu łeb (co się zdarza przy rumiankowych wkładach do składów).

 

Kiedyś już używałam Gliss Kurr od Schwarzkopf i bardzo sobie go chwaliłam, za zapach, pianę i efekt. Niestety, po zachwycie, że w końcu go dorwałam w Bodycare, zostały wspomnienia. Włosy były po nim przyklapnięte, a zapach w ogóle na nich nie zostawał :< pękło mi serce i z ulgą dokończyłam butelkę.

 

Aktualnie na zmiane z dzidziusiowym szamponikiem z Lidla (ale o tym innym razem) używam Herbal Essnces. Wiem, że jest do włosów farbowanych, których nie posiadam, ale chciałam mieć coś różanego do głowy xD I przez tą moją zachciewajkę się z nim polubiłam i pewnie ze mną zostanie :) Czuję, że włosy są świeże i lekkie, fajnie się rozczesują, nawet jeśli pominę odżywkę :P

 

Używałam wielu specyfików do włosów, ale ten różany jest naprawdę spoko :) cenna też dobra i tutaj może na bank konkurować z moim ulubieńcem - szamponem w kostce z Lush Cosmetics :)

 

A Wy czym myjecie głowy? Co Was odrzuca w szamponoym składzie?

 

Pozdrawiam Włodzia!

xxx



Jeśli lubisz zdjęcia jedzenia, wpadnij na mojego insta. Wyszukaj wlodziabella.

 

 

Komentarze

gosiija Gdzie kupilas tez szampon rozany? :>
30/03/2017 11:30:23
bzdurnikniecodzienny W angielskim bodycare :) ale stoją też po funciakach i innych takich tańszych sklepach ;)
30/03/2017 15:58:51
gosiija Później u Ciebie doczytałam, że nie mieszkasz w Polsce. Eh, a juz myślalam, ze dorwe gdzies stacjonarnie ten szampon :P
30/03/2017 17:10:01
bzdurnikniecodzienny kiedy kupilam taki podobny herbal, tylko ze kokosowy, w drogerii jasmin bodajze ;) moze w jakis nie-sieciowkach cos znajdziesz? ;)
04/04/2017 20:40:55
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika bzdurnikniecodzienny.

Informacje o bzdurnikniecodzienny


Inni zdjęcia: Ja natalka89rokTorcik :) aparatka91gdPrzed lustrem :) aparatka91gd:) natalka89rokOgród żyje własnym życiem wittchen3Z Mackem :* aparatka91gdGierka :) aparatka91gdJa :* aparatka91gdCo łączy Wójcików z Zajączkowską konfederacjatosyfWpadłem na kawę a co :) damianmafia