Photoblog.pl

Załóż konto

Someone like You ... ;*  

2011/05/30   

;d

« następne   poprzednie »
;d

miejmy nadzieję że Ewelina nie zobaczy tego zdj ;d 

już zbliża się koniec roku trzeba teraz popoprawiać oceny jak chcę się mieć wyższą średnią niestety coś za coś ;x ale na prawdę już mi się odechciewa chodzić do tej szkoły odechciewa mi się wstawać o 6 i odechciewa mi się już wszystkiego chcę mieć już na wszystko wyjebane chcę teraz zbierać kasę pojechać do Rzeszowa a potem nad morze . Kurwa chcę wakacje !!!!

a teraz lecę oglądać tv 

joł 

5 komentarzy
bosercejesttylkojedno  - 31/05/2011 16:04:46
Przefarbowałaś sie ;>
boziacieniekocha - 31/05/2011 18:55:07
no xD jak widać :)

anonim - 31/05/2011 17:47:43
ślicznie Ci w tych włosach.:D
boziacieniekocha - 31/05/2011 18:44:56
dzięki xD

ewelinkaaa11  - 31/05/2011 17:04:26
haha ;D

Najnowsze wpisy

:)

 

;)

 

;d

 

z Matsem :) ;*

 

krk

 

;d

 

;x

 

;x

 

Wszystkie wpisy