Photoblog.pl

Załóż konto

....:::: Carpe Diem ::::.... 

2012/05/16   

Kuba [*]

« następne   poprzednie »
Kuba [*]

Nadalnie moge dojsc do siebie ze Jego juz nie ma :( ten wypadek, te syreny pogotowie policja i strach co sie stalo :( pół godziny nie miaja a ja dowiaduje sie ze to Jakub... wiadomosci jeszcze nie potwierdzone,bo to tlko przez dowód o ale caly czas mysli a gdzie tam przeciez nie podobno ze to Nasz Kubuś Fantazja... godzina 23 to juz godzina w pracy a tu nagle wiadomsci ze to wlasnie On zadnego slowa nie wydusilam,zamilklam i co dalej? nie dowierzenie, cała noc w prac do bani, caly czas majac Go przed oczami... to straszne :(nie moge normalnie codziennie o Nim mysle,a tu jeszcze jutro pogrzeb na który niesety nie moge jechac o mam waznego lekarza gdzie musze byc :( nio chyba ze zdaze to napewno ta sie zjawie...

 

Jego radosc w piatek z kupna nowego auta byla nie powarzalna,ten usmiech na twarzy,ogladanie z kazdej strony tak sie nie mogl doczekc kiedy kupi sobie mercedesa E430 a tu prsze pewnego dnia Kubus przyjzdza :P spelnil marzenie swoje tylko szkoda ze wraz z kupnem auta kupil swoja smierc :( i jeszcze ten urlop na ządanie 10maja po co? urlop dostal juz na cale zycie ;(

 

Kuba wiem uwielbiales sie popisywac, uwielbiales szybko jazde nawet zaaaaa baaaaardzo szybką ale czy to bylo potrzebne? teraz juz nic nie zrobimy :( spoczywaj w pokoju i niech Ci tam bedzie dobrze...bedzie NAm Cie baaardzo brakowac Jakubek:*

 

Swoje slowa rowiez kieruje do Marcina spoczywaj w pokoju..

Ale chlopaki zdecydowanie za młodo zdecydowanie... :,(((

2 komentarze
93paula93 - 21/05/2012 16:50:22
[*]
baska2502  - 16/05/2012 0:09:54
zawsze sie usmiechal jak jechal wozkiem, mrognal oczkim cos powiedzial, jak szlam zawsze sie zatrzymal pozartowal :( nie wierze nooormalnie k**** nie wierze...

Najnowsze wpisy

Kuba [*]

16/05/2012 0:05:46

bez zmian...

21/03/2011 22:46:17

Wpis baska2502

01/03/2011 22:30:24

;)

17/07/2009 17:41:05

mmmm :*

12/07/2009 23:03:24

Wpis baska2502

30/03/2008 23:03:55

Wpis baska2502

13/03/2008 22:18:50

Wpis baska2502

10/03/2008 22:49:09

Wszystkie wpisy