Photoblog.pl

Załóż konto

KoChAłAm WiEżYłAm A pOtEm .... 

2008/05/05   

Misia koffana

« następne   poprzednie »
Misia koffana

SiemQa

Piszem IlosQa

Ok , niechce mi sie pisać

Znaczy nie , że mi sie nie chce

Tylko mi sie nie chce Bo jestem chora

Ok , dobra niema o czym gadać ,ah....ups

No Więc

Dedykejszons Dla :

Andzi,która dokończy notke i też jest chora

Damiana Sz. , Który yyy... ok powiedzmy

że mam co pisać xDD

Widza , Hhmmm... yyy... Ten tegess...

Siema xDD

Daniela , No w sumie to niemam co pisać umiem tylko o Andzi xD

Śpiewaka - Mmmm... =) Naucz sie myśleć koffany xD

I dla każdego co chce :)

Bu$$iaczQi

4 komentarze
baksik1996  - 05/05/2008 20:46:50
bosQi :):*:*:*
cychaa  - 05/05/2008 16:31:38
laadny ;)
cychaa  - 05/05/2008 16:28:07
ladnie xDD
angelllmisiak  - 05/05/2008 15:30:03
BossQoo :)

Najnowsze wpisy

śioch.... heh

09/05/2008 19:13:53

koffam cię .. hał

09/05/2008 19:12:33

Wpis angelllmisiak

08/05/2008 15:35:23

Wpis angelllmisiak

08/05/2008 15:34:03

Misia koffana

05/05/2008 15:27:43

Wpis angelllmisiak

03/05/2008 14:40:42

Wpis angelllmisiak

03/05/2008 14:36:24

Wpis angelllmisiak

30/04/2008 18:08:31

Wszystkie wpisy