Photoblog.pl

Załóż konto

Drogą , Prawdą i Życiem - Miłość 

2020/12/17   

Galaktyka strzelca Orion

« następne   poprzednie »
Galaktyka strzelca Orion

Hey znowu pisze. Duzo zmian w zyciu po dlugim czasie wracam.

 

Patrze w niebo i tesknie. Za Miloscia, kiedys w to wierzyłem, ale zrozumiałem ze swiat kreci sie wokoło innych rzeczy.. Materialnych. 💰 cielesnosc praca korpo i niekonczaca sie nauka ktora czasem gówno daje, ale trzeba miec papierek ukonczonej szkoły, by sobie rownie dobrze podetrzec.. :x

 

Witam was w swieta.

To przesilenie zimowe sprawia ze piramidy w gizie sa centralnie skierowane na pas oriona.

 

Tesknie jak zawsze za kimś kogo nie moge ani zobaczyc ani spotkac ani dotknac ani pocałowac. Ale juz niedługo ;) wszystko sie zmieni.

 

Bedzie sie trzesła ziemia bedą buchac wulkany.

 

W sumie zawsze Mnie to zastanawiało dlaczego dopiero w obliczu tragedi ludzie zaczynają myśleć. Bo bez takich przeżyć sa beztrosko zapatrzeni w siebie.

 

Byc moze to piekło sprawia ze ludzie sie jednoczą?

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Galaktyka strzelca Orion

 

Wpis aloneknight

 

Wpis aloneknight

 

Wpis aloneknight

 

Wpis aloneknight

 

Wpis aloneknight

 

Wpis aloneknight

 

Wpis aloneknight

 

Wszystkie wpisy