Photoblog.pl

Załóż konto

.. były powroty i odejścia ..  

2009/02/17   

 

« następne   poprzednie »

Haha. xDD
dzisiejszy wypad na kręgle. !! ;]
było świetnie. ; )) od razu przyznmam się, ze przegrałam, ale to szczegół . xd
widocznie tylko w Czechach tak dobvrze mi szło. ; dd !!
mamy dziś wtorek- 17 luty .. czas płynie powoli i nawet bardzo się cieszę .. x]
szczerze mówiąc chciałabym zamieszka w Gdyni już na zawsze

 xDD normalnie świetna atmosfera. ; ))).

no a co do fotki to nie patrzcie dokłądnie na mój ' uśmiech'' jest powalający .. no, ale takie fotki sa z zaskoczenia. ! ;]

dziwie się sama sobie, że dodaje cokolwiek .. ostatnio mam lenia . .. ogromnego lenia. ! c(;
z góry powiem i obiecuję, że jutro albo w czwartek dodam fotkę z Ramzesem. ; dd



u masażysty było świetnie. !!!! ; *

4 komentarze
Info

Użytkownik alicjawojciechowska
wyłączył komentowanie na swoim fotoblogu.

sisia - 23/02/2009 10:23:49
Boshhhhhhhh gdzie takiego pajuna wpuścili

Lol
kamykus  - 18/02/2009 15:23:32
super.; D
creepin  - 18/02/2009 11:45:47
Alucha.;**
softangel  - 18/02/2009 9:51:04
ładnie ;))

Najnowsze wpisy

CU

18/02/2010 17:51:35

Wpis alicjawojciechowska

18/08/2009 15:24:18

Wpis alicjawojciechowska

02/07/2009 0:55:43

Wpis alicjawojciechowska

19/02/2009 20:43:56

Wpis alicjawojciechowska

17/02/2009 22:10:09

Wpis alicjawojciechowska

12/01/2009 14:52:46

Wpis alicjawojciechowska

07/01/2009 19:38:29

Wpis alicjawojciechowska

31/12/2008 0:28:37

Wszystkie wpisy