Photoblog.pl

Załóż konto

To nie Bajka .  

2011/06/26   

: >

« następne   poprzednie »
: >

Siema !  O kuuuuuuuuurde jak ja tu dawno nie pisałam : O . Ponad 3 miesiące ? żaaal . xd .  Mam kompa zepsutego ,a na notebook'u nie miałam żadych zdjęć , a przedtem nie chciało mi sie pisać :P . Zdjęcie jeeest zrobione w Anglii w tamte wakacje :D . Przynajmniej jakieś zdj . mam żeby dodać  : >> .  Kurde noo , aż nie wiem od czego by tu zacząć : p  . Tsa .. niby najlepiej od początku ,ale to już niezbyt pamiętam & to wszystko by się tu nie zmieściło xD . Duuuużo sie działoooooo !  :o . Byłyyy Urodziny Pauliny na których byłam grzeczna i nie piiiłam : >> . Jednego drineczka :d . Gdyż mi nie pozwolili i stwierdzili że mnie do domu nie będą już odprowadzać  ,ale w sumie i tak nie miałam ochooty : p . Pamiętam że wtedy na urach pisałam esy z nowikiem cały czas zamiast coś robić ; o . Potem oczywiście jednak ja miałam kogo odprowadzać do domu gdyż ktoś nie był zbytnio w stanie . No i jakoś po 23 byłam w domu :]  . Co tam potem .. A ! Moja zajebista mądrość <3 stwierdzam tylko że jestem zajebista doprowadzając się do takiego stanuuu . :o . No ,ale to w końcu jaa . Pewnego dnia to był 26 kwiecień pojechałam sobie z Eweliną do Oliiwy do Nowika na wódeczkę : > . Byliśmy nad jakimś stawkiem i duużo osób ze szkoły było i przechodziło i wgl . Ewelinie nie smakowała a ja piłam i piłam aż ją prawie całą wychlałam -,- debil ze mnie <okok> : >  Potem wgl. jeszcze do sklepu bo oni chcieli piwa i mi też kupili -,- . I jak szłam z nimi do tego sklepu to nie mogłam normalnie iść . z Eweliną pod sklepem czekałyśmy na niego a wydawało nam się jakbyśmy tam mega długo siedziały . Ja do nowika co tak długo ? a on że mi sie wydawało . :o  wieeec spoczko . A my wtedy tyle rzeczy żeśmy obgadały xd . No i potem to już w sumie nie pamiętam nic . No i oczyywiście zgoooon . Nie no fajnie sie leżało w trawie " jak jakaś szmata " - słowa taty  : ).   No i potem tylko pamiętam raz jak podniosłam głowe z ziemi a nademną stały jakieś laski chyba z 5-6 i pamiętam tylko madziastą xd . I znów padłam na ziemie. No i pamiętam słowa " Twoja matka zaraz będzie "  a ja tak co kurwa ?! : o . coś tam gadałam że ona nie może tu przyejchać i wgl . Ale nie byłam w stanie już wiecej gadać i coś zrobić . No i potem mamusia przyjechała taksówką za którą musiałam zapłacić potem matce . No i w ogóle brat jak mnie szukał wokoło tego stawku to okrążał go dwa razy bo jak przechodził koło mnie to myślał że to jakaś tam szmata leży czy coś . wiec spoko ... xD . Moja matka jak przyjechała wylciała z takim tekstem " A nic nowego " : O . pozdroo .. xd  Ja tam tego wszystkiego i tak nie pamiętam . No i do domuuu . Mama postawiła mnie przy klatce i poszła po coś do samochodu a ja w tym czasie koks wcisnęłam Kod i weszłam po schodach :o  a do klatki od samochodu brat musiał mnie nieść bo ja nie byłam w stanie wieec podziwiam siebie że weszłam wtedy po schodach . xD Mam nadzieje że jak byłam nachlana to nie mówiłam nic głupiego :o ! ..  Pamiętam tylko że przepraszałam ciągle xD . Obudziłam sie w domu o 3 w nocy i chciałam telefon znaleźć ale nie znalazłam . Mama go miała -,- Rano ubrałam się i umalowałam a moja mama do mnie " gdzie ty sie wybierasz ?! a ja do szkoły a ona to ty w stanie jesteś ?! a ja a czemu niby nie ? a moja mama porozmawiamy jak wytrzeźwiejesz " Ale ja głuuupia jestem xdd . No i ja byłam pomalowana a moja mama do mnie " Od dzisiaj ani grama tuszu " " Masz zakaz malowania sie do czasu gdy się niewyprowadzisz i sama nie zarobisz sobie na tusz " I musiałam zmyć : O No nie ważne :p i pooszłam do szkoły i wszyscy jak tam w domu i wgl. Siaaaaraa ! :o . No ,ale trudno xd . W szkole procenty jeszcze działały : o xD i mi sie zdeczka w głowie kręciło i wgl . No ,ale cóż pomińmy xdd ... Wróciłaaam i mama zawołała mnie do pokoju żeby poważnie porozmawiać xD . No i mama do mnie   "No i jak to się stało ? -  No.... - No co ? Z niebios Ci się polało ?! " xD Hahahah A ja zaczęłam się śmiać . . xd no co ten tekst mnie rozśmieszył xd .  No i ja tak gadam z mamą i gadam A mój brat włącza piosenkę na całe mieszkanie tak głośno : O i leci tekst  " Zimny flow , Zimna WÓDA "  Pzdr . xD I potem moja mama zaczęła gadać coś tam że mój brat to raz się tak nachlał i potem już przestał i mniej pił . A ja tak myśle tak kurwa bo wy nie wiecie co on robi ,ale ja nie kapuuje na brata : /. I gadali że on taki dobry a ja taka zła . A we mnie buzowało ;o Nie no on jest Anioooołek , Tylko Jaara Chleje i nie wiadomo co robi -,- . No ,ale przecież nie powiem matce mamooo ,ale twój synek jara nie  wiesz o tym ? . No ,ale dobra wyjebane . A mój tata do mnie  " Jeszcze raz się coś  takiego powtórzy to dostaniesz Wpierdol ". spoko . xd Albo mojego brata nie było tylko wrócił w nocy i nie wiedział co ja zrobiłam i mój tata coś tam do niego " Zrobiła wjazd do Izraela " XD  hahahah . Przynajmniej miałam ubaw z tekstów ,które mój ojciec gadał . Co prawda większość już była żałosna i przesadna no ,ale trudno  : > . Albo mój tata do mnie " A może chcesz sałatkę ? No sałatka z cytrynką . A Cytrynka dobrze regeneruje gorzałkę " . Albo co chwile teksty typu  " A nie , bo jeszcze Agata znów się zchleje " Albo mój tata : " Po prostu skończył się mój dzidzio . Teraz to już jest Pijak . Nie , nie pijak to już chlor jest . To już wyższy poziom . Po prostu siwy dym " . Albo mama do mnie mówi " Agata rozpuść mi tabletkę przeciw bólową . I sobie też możesz na kaca . " A ja że nie chce , A mój tata " A ja myślałem że to sobie rozpuszcza te wszystkie tabletki " .Nooooo i pełno takich tekstów .  A ja się pomalowałam do szkoły i Klaudia do mnie : " Agata , nie maluj się do szkoły ! Zmyj ten makijaż ! " A ja : " Ale ja nie maluję się do szkoły tylko w szkole ! "  a to różnica xdd . Potem w szkole rysowali rysunki mnie zachlanej pod drzewem i wgl . pełnooo xd . -,- Albo wyszedł nowy tytuł Dziewczynki z zapałkami - "Pijana dziewczynka pod drzewkiem" - no , że niby ja ..  No ,albo loko do mnie " Wiesz , że twoja mama mi mówiła , że jak Ci dawała mleko jak byłaś mała to doolewała tam Wódki ?! "  Loko wyobraźnią nie gardzi : > , Albo mój tata coś tam gada : no tylko Agata wypije i pujdzie napadnie na bank xD . albo mój tata czyta komunikat w telewizji i troche go zmienił  " Policjanci proszą o rozsądek podczas długiego weekendu , żeby nie chodzili nad " Jeziorko " i niespożywali alkoholu "  lub mój tata " Tyle kasy mam ,ale Agacie nie dam boo sie nachleje... -,- . Albo ja tam jakoś wróciłam troche puźniej a mama do mnie : " Gdzie mamy Cię następnym razem szukać ?! W < podała jakiś dziwny kraaj  xd - niepamiętam > czy może w kostnicy ?! No i ogółem niezbyt mogłam wychodzić na dwór mogłam na początku na godzine na swoje osiedle .Potem mama mi pozwoliła iść tam na osiedle asi i wgl . był jakiś 8 maj chyba ? i przyszłam tam  i dostałam wpierdl . no ,ale nieważne . -,-  patola i tylee . Potem przyszli pod szkołę  Pati ,Ada , Paulina i Miniu bo mieli pogadać z Asią ,która mnie podobno wsypała w coś czego nie zrobiłam ,ale ona mówiłą że to nie ona i wgl.  Wtedy jak już byliśmy pod szkołą to Miniu chciał pogadać z Tymkiem . No i poczekaliśmy i gadał z tymkiem za szkołą A jego `zajebiści` koledzy sie śmiali i wgl . -,- No to fajni koledzy xd <spoko>. Miniu z Tymkiem przyszedł i mnie przeprosił . Co tam się poteem działo ...? i tak dużo z tego wszystkiego pamiętam połowy też nie wypisałam bo po co aż tyle xdd . Wystarczy ,że aż tyyyle tu wypisuję :P . Ooo . pamiętam ,że miałam peeeełno różnych dziwnych snów i wiele sie w nich działo xd. a mój tata gadał wtedy ze musze se jakieś hobby znaleźć że np .Teekwondo i sie najebie i będę  napierdlać ludzi ... xd . spoko xd . Albo , że kurwa bd. do roberty  z łuku strzelać ;o .<spox> Albooo inny zajebisty tekst mojego ojca ,którego już tu nie zamieszcze xD  Peełno jest tych tekstów moich rodziców i znajomych . xd . No ,albo Moja mama z tekstem do brata : I nawet nie umiesz wkładać w dziurkę xd. hahaha :p  O , albo mój brat gada z telefonem i do niego : Wyłącz się ! Bo Cię schowam ! Schował go i powiedział do niego : I coo ? Fajnie Ci teraaz ?! xD Hahahha . Moja rodzina mnie rozbawia <lol2>  . OOOOO ! A Klaudia i Ola Napisały piosenkę o mnie < o tym jak chleje i wgl. Ale nie bd. tej piosenki czy tam wiersza tu zamieszczać ... xD . Prawa autorskie mi na to nie pozwalają xdd. a pozatym siaara xd  . Napisały go dla mnie z życzeniami życia wódą i piwem płynącego xD .. Wgl. często wychodziłam z Ewee :D . Noo i Asią czasami i na bałtyku do autobusów wsiadałyśmy wieczorem kooło 21 a w nich sie fajnie siedziało  xdd  Albo Asia do mnie z tekstem " Przywitaj się :d Zrób mu loda ; ). - Asia na widok jakiegoś fraceta . A ja taki facepalm . Albooo tam wogóle przedtem byłyy rekolekcjeee i wtedy tmk do mnie normalnie w kościele esy pisal a potem nagle wieczorem zaczął mnie bluzgać -,-  Ksiądz gadał coś tam " Uciekajcie od tych ludzi ,którzy mówią ,że życie jest beznadziejne ! " Noo to ja mówię ,że życie jest beznadziejne i teraz wszyscy się odwróćcie -,- ., Nie ładnie tak zostawiać tych ludzi można by im pomóc a nie uciekać : > . Nie no ja mówię że życie mnie Wkurwia ,ale jest Zajebiste :D ! Ołł Jeea <3.

Nooo too ja ŻEGNAM was i moją  głupią długą notkę : ** .

1 komentarz
pati - 28/06/2011 11:22:26
przeczytałam, ale koks ze mnie :d + dobre zdjęcie!

Najnowsze wpisy

Wpis agatkowaa

 

dupa.

 

uhuhuh . ;d

 

hahah ;d .

 

HAHA :D !.

 

; >

 

JOŁ :* .

 

NO SIEMA :D ! .

 

Wszystkie wpisy