Photoblog.pl

Załóż konto

To nie Bajka .  

2012/02/14   

tralllalalallaa.

« następne   poprzednie »
tralllalalallaa.

 

WALE N TYNKI !
SZCZĘŚCIA ZAKOCHAŃCEEE : ** ! .

Tak tak zdjęcie rooobiooone dawnooo xd.
Ale pasuje tu akurat xdd.
Taaak apropo miały być krwawe walentynki ;dd.
hahahha. :D
JEI OGLĄDAŁAM DZIŚ KOSZMAR Z ULICY WIĄZÓW Z EVEEE :D <3.
& Graliiiśmy w pokeeeera . ;d !
OSTANI BĘDĄ PIERWSZYMIIIIII ; DD .
Bardzo trafne powiedzenie ; *

MEGA DUŻO FENYLOETYLAMINY KOCHANIIII   < 33 . !



Na walentynki posieję wam SERDUCHA :D < 3.
e  e e  e e  e e  e e  e e  e
KTÓRE NIE WYSZŁY XD . Nie faszne .. ;d
Macie takie !
< 333333333333333333 .

choć to ZWYKŁY WTOREK ;d.
I nie ma najmniejszej różnicy  ;pp
nawet o tym zapomniałam xd.


WG. FERIE SIE KURFA SKOŃCZYYYŁYYY ; CC .
pociechą było to ,że mogłam zobaczyć te kochane mordki ! <3.
teraz się w ogóle nie wysypiam ;o
I NA STARCIE DOSTAJE JEDYNECZKI , KOCHAM .
I FAJNIE , ŻE KURWA NIE BYŁO VIXY ; /// .
pozdrawiam siedzenie u Jadzi w piwnicy i oglądanie filmów ; > .
I puźniejszy pobyt ze skarbem ; dd.
TO NA TYLE BAIII ; *** .


                                                                                                                                                                                  `  tylko z tobą chciałam tak po prostuuuu .....



  Nie wiem o co chodzi , ale fajnie :D <3.

1 komentarz
pochmurnaa  - 15/02/2012 19:17:48
łohohohho, szalona Ty.

Najnowsze wpisy

Wpis agatkowaa

 

dupa.

 

uhuhuh . ;d

 

hahah ;d .

 

HAHA :D !.

 

; >

 

JOŁ :* .

 

NO SIEMA :D ! .

 

Wszystkie wpisy