Photoblog.pl

Załóż konto

Niemiłość. 

2013/03/09   

 

« następne   poprzednie »

Hmm , dzięki Kasia za te 3 dni xD było zajebiście.; *
 Ogółem to robi sie nie zaciekawie , wszystko sie pierdoli.
Ludzie nie znając prawdy osądzają niewinnych..
Hmm ogółem mówiąc mam zajebiście przez moją głupote. Chciałabym cofnąć czas i pozmieniać pewne sprawy których żałuję.
Skrzywdziłam pare osób na których mi zależało i zależy do teraz no ale nic nie da się już zmienić. 
 Czyń to czego w przyszłości żałować nie będziesz...


http://ask.fm/Affffection

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika affffection.

Najnowsze wpisy

Wpis affffection

 

Wpis affffection

 

Wpis affffection

 

Wpis affffection

 

Wpis affffection

 

Żaaaaałosne.

 

Gdyby na ziemi stąpały ideały xD