Photoblog.pl

Załóż konto

 

2012/10/21   

 

« następne   poprzednie »

I jeeszcze jedna fotka z wycieczki :)

 

Wczoraj pizza z : Sara, Wiewióra, Iza, Milena, Bartek, Wojtek i Szaman. <33

Mało co pamiętam . xD Jedyniee chyba że Milena tańczyła z Szmanem gangam style przy stoliku. :D

 

Dzisiaj niedzielaa, cały dzień zamulałam...

 

Wekeend jak dla mnie za szybko minął. Po prostu nie moge sie doczekać jutrzejszej chemi . -,-

 

 

Na kompie już nie ma co robić, chyba pójde za raz spać.. W końcu jtr znowu sie zaczyna i trzeba bedzie wstać o 6.00 . Przebleje . ;(

 

 

 

 

 

Nie ogarniam cie. ;o

 

 

 

Brak komentarzy
Zarejestruj się teraz, aby skomentować wpis użytkownika adaa99.

Najnowsze wpisy

Wpis adaa99

 

Wpis adaa99

 

Wpis adaa99

 

Wpis adaa99

 

Wpis adaa99

 

Wpis adaa99

 

Wpis adaa99

 

Wpis adaa99

 

Wszystkie wpisy