Nowe Mitsubishi 380 to sportowy sedan, który odziedziczył kilka elementów z amerykańskiego modelu Mitsubishi Galant sprzedawanego od 2003 roku w Ameryce Północnej. W założeniach australijskiego oddziału trzech diamentów każdego miesiąca z fabryki wyjedzie 3000 pojazdów.
Projektanci i konstruktorzy Mitsubishi 380 skupili się na spełnieniu pięciu podstawowych wymagań konsumentów: dużej mocy i osiągach, sportowej stylistyce nadwozia, atrakcyjnym stosunku wartości pojazdu do jego ceny, przestronnym wnętrzu i jakości wykończenia elementów wyposażenia.
Mitsubishi 380 napędzany jest 6-cylindrowym silnikiem widlastym SOHC MPI o pojemności skokowej 3,8 dm, maksymalnej mocy 175 kW i maksymalnym momencie obrotowym 343 Nm. Opisana jednostka współpracuje z 5-stopniową automatyczną skrzynią biegów Mitsubishi INVECS-II Sport Mode, przy czym dla entuzjastów dostępna jest także 5-stopniowa skrzynia manualna.
Ps. sory za ubogie info o nim ale nie mam z kąd wżiąc bo to nie sportowy wozik więc tabel brak. Tyle żechciałem go pokazać boto jeden z modeli praktycznie całkowicie ominijający Europe! Puszczony na Ameryke i Azje praktycznie tylko. moc mi sie obiło o uszy ze ma 230KM ale nie jestem pewny!(a 175Kw to podobno 280KM). Najwiękrza jednostka napędowa w Mitsu osobowych 3.8L PzdR
Komentarze
dejna21 dla mnie denne jest techno przekaz nie odbierasz nie wazne