Osiągi Moc - 247 KM / 184 KW @ 6000 rpm Momęt - 309 Nm / 228 ft lbs @ 3000 rpm Moc/Pojemność - 124KM / litr Moc/Waga - 0.2 KM / kg Max Prędkość - 180 km/h / 112 mph(ograniczony) 0-100km/h - 5.1 s
Pierwszy, historycznyLancer Evolution (EVO I)w nadwoziu CD9A pojawił się w 1992 roku. Był to samochód zaprojektowany jako baza dla wersji rajdowej i wyprodukowano go jedynie 5000 egzemplarzy. Lancer Evolution otrzymał 2-litrowy turbodoładowany silnik o oznaczeniu 4G63, blizniaczy do monotowanego w modelach Galant i Eclipse. Poddano go jednak pewnym modyfikacjom - wał korbowy, tłoki oraz korbowody, różniły się od wcześniejszych wersji, podniesiony został stopień sprężania do 8,5:1 i zastosowano duży intercooler zamontowany w pasie przednim. Zaowocowało to wynikiem 250 koni mechanicznych przy 6000 obr./min. Zawieszenie przednie oparto na kolumnach MacPherson'a , zaś z tyłu zastosowano układ wielowahaczowy. Układ napędowy przeniesiono wprost z Galanta VR-4, pozostawiając układ z wiskotycznym sprzęgłem w środkowym mechanizmie róznicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu.
Ps. No i EVO sie skonczyły ale kolekcje mam całą.Teraz spadamy na Ziemie! Bede opisywał Eclips PzdR i Zapraszam
Komentarze
~myncio Jest very good Jak pozostała kolekcja Evolution xD przucz evo X ! Szkoda że w evo IX są brzydkie wętyle od kół bo kupił bym sobie takiego ...esh te wentylki dyskfalifikuja go u mnie:/ ;PP
POZDRO 600
~dino Adam pogadaj z ludzmi i weź sobie dodaj jakiś znajomych na PB. Wtedy będziesz miał więcej odwiedzających i komentujących ;) w następny weekend wpadam do Tomka więc się widzimy ;] pozdro