Photoblog.pl

Załóż konto

MAGNUM IGNOTUM 

2021/02/09   

Drogi Pamietniczku

« następne   poprzednie »
Drogi Pamietniczku

 

SIEMA XD

 

Cyklo kolejne 5 lat od wrzucenia jakiegokolwiek wpisu. Fajna pamiatka, zatem wrzucam by kiedyś się z tego posmiac. :D

 

28 lat w marcu, a wciąż czuje się jak ten chlopak co zakladal photobloga:) Pierwszy wpis byl z 2008 roku, to były czasy XD mnóstwo bólu w moich wpisach, ale widocznie tak mlodosc moja miała wyglądać - teraz pozostaje smiac się z tego :) Już wtedy rozmyslalem nad egzystencja. Niby 13 lat temu, a pamietam jak dzisiaj swoj pierwszy świadomy sen, gdybanie nad tym dlaczego tu jestem, czym jest intuicja itp. Mega wdzięczny jestem, ze tamten młody chlopak dal rade, mimo ze kilka razy upadl to się podniósł. Jestem :)

 

Jesli ktoś to kiedyś przeczyta (w tym to i do mnie) mam do Ciebie przeogromną prośbę. Bądź szczęśliwy. Tak możesz pomóc światu. Szczęście. Ciesz się z drobnych rzeczy a podniesiesz przyjaciół na duchu. Ciesz się z niepowodzeń, a staną się kolejnym powodem do radości. Szukaj wewnątrz Pokoju, a Pokój będzie w Twoim Świecie. Pokój jest największym wyrazem szczęścia.

 

 

JESZCZE TU WRÓCĘ XD

Brak komentarzy

Najnowsze wpisy

Drogi Pamietniczku

 

MAGNUM IGNOTUM

 

Ja pier XDDDDDDDDD

 

Wpis znaczus

 

Wpis znaczus

 

SMAK 2010

 

Wpis znaczus

 

Wpis znaczus

 

Wszystkie wpisy