Photoblog.pl

Załóż konto

nie masz szans grać ze mną bauns 

2008/08/21   

xd

« następne   poprzednie »
xd

buhahaha zryte zdjęcie ! xD

dodawać nie mam co O_o



Uwielbiam Cię < 33333

mrr ;* :napalony:

pojebany ;*

<3

 

 

 

12 komentarzy
tuttifrutti06  - 25/08/2008 11:47:04
haha. xD ; DD
bosska Ann. ; *******
suue  - 25/08/2008 7:45:11
laski ;d;d;d;;
kochana ;**** < 333
tuttifrutti06  - 24/08/2008 22:24:48
a no nieudana.
ale walić to.
nie przejmuję się tym wcale. ; )
mrrr. ; *
tuttifrutti06  - 24/08/2008 17:54:58
Tak Julita xD
;)
dziękiuję. ;*
tuttifrutti06  - 23/08/2008 10:26:11
piękna Ann, ojj piękna. ;-****
tuttifrutti06  - 22/08/2008 22:49:42
mrrrr. ;-**
Użytkownik usunięty - 22/08/2008 14:12:32
ależ napalone 14sto latki ;dd hehhe
no okej niech wam będzie 15sto latki xdd
śłodkiee xdd
tuttifrutti06  - 22/08/2008 11:56:05
dziękuję piękna. ;-*
ejj fajne to zdjęcie jest.
Takie śmiechowe! ;d
Użytkownik usunięty - 22/08/2008 10:56:20
smiechowe Aniuuu ;P ;***
siocha93  - 22/08/2008 10:49:01

janek wes to usun !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zielonerajstopy  - 22/08/2008 1:07:12
dasdasdas
ale Ty śmieszny jasio jestes (;
dasd - 22/08/2008 1:02:46
" pojebany " xDD
szczere ^^
Pozdrawiam :PP


z poważaniem jasiu

Najnowsze wpisy

Wpis zielonerajstopy

28/08/2008 12:36:30

Wpis zielonerajstopy

26/08/2008 19:03:46

xd

25/08/2008 12:42:11

xd

21/08/2008 23:43:40

Wpis zielonerajstopy

19/08/2008 17:35:22

Wpis zielonerajstopy

17/08/2008 19:02:01

xDD

15/08/2008 15:08:29

moja < 33

09/08/2008 15:57:22

Wszystkie wpisy