Photoblog.pl

Załóż konto

 

2009/02/21   

Mła :D

« następne   poprzednie »
Mła :D

No więc ten tego... hmm

 

Przez tydzień [do soboty] możecie opłakiwac moją nieobecnośc...

Mamuśka mnie na obóz konny wysyła ;/

Nie no good, tyle, ze ja na koniu siedziałam może 3 razy w zyciu...

Więc płaczcie za mną, i módlcie się, abym wróciła cała...

75% czytających to z pewnością pomodli sie o moje połamanie itp. xD

Znowu zaczynam świrowac wiec kończe...

 

Do za tygodnia :* 

 

 

 


Ps. Zdięcie z wariactw z Ag :D 

3 komentarze
takazwariowana  - 12/11/2009 20:35:36
Saraa!!
Aa coo to nowyy fbl..i nie masz mnie w znajomYCh...ojjjj

Co Tam MOjaa WarIatkoo słychaćxx3
wgl ssiie nie odzywaszz..;(
Podajj mi gg!!

ps.Słicznaa fociaa.
LOVe Ya;******
takazwariowana  - 12/11/2009 20:33:23
Saraaa!!!!
Aa to nowyy fbl..
i nie masz mnie w znajomychh...ojjj..hihi

Coo tam słychaćć waRiatKooo sie wogólee nie odzywaszz..!
Jakk tam siee żyjee..;D??


ps.Sliczna fotka
podajj mi twojee gg

KOchuuu;***;***
editx3 - 02/03/2009 16:36:00
Wrocilas cala i zdrowa xDD
Tzn ze ktos jednak sie modlil ;p

Najnowsze wpisy

Mła :D

21/02/2009 21:25:43

Z AguŚ

21/02/2009 20:43:35

Mój cień...

16/02/2009 9:19:28

zeszycior Olli

19/01/2009 19:25:28

Kocia mama xD

17/01/2009 15:58:02

Moje małe szczęście // Sis

10/01/2009 16:20:30

moje miejsce na Ziemi// Góry

04/01/2009 20:16:05

Myśle :P

03/01/2009 16:49:33

Wszystkie wpisy